خانه ورزش اخبار ورزش ادعای ایندیپندنت؛ انتقال بیل به منچستریونایتد محتمل تر از همیشه است

ادعای ایندیپندنت؛ انتقال بیل به منچستریونایتد محتمل تر از همیشه است

0

به نقل از ایندیپندنت، در صورتی که رئال مادرید تصمیم بگیرد در این تابستان بیل را به فروش برساند، ستاره ولزی مادریدی ها از انتقال به منچستریونایتد استقبال می کند.

اگرچه سران یونایتد چند سالی است که به جذب بیل علاقه دارند و در تابستان ۲۰۱۳ حتی پیشنهادی بیشتر از رئال مادرید برای خرید این بازیکن ارائه کردند ولی مورینیو هنوز در مورد جذب گرت بیل خیلی مطمئن نیست. در واقع سرمربی پرتغالی همچنان گریزمن فرانسوی را در صدر فهرست خود قرار داده است. اما گرت بیل این بار بیش از گذشته مایل به تحقق این انتقال است.

طبق گزارش ایندیپندنت، سران یونایتد فعلاً در فرآیند خرید گریزمن، بلوتی و کین پیشرفت هایی داشته اند و هنوز در مورد سایر بازیکنان به نتیجه خاصی نرسیده اند. البته شرایط گریزمن نیز هنوز به طور کامل مشخص نیست و تردیدهایی درباره احتمال ماندن وی یا انتقال به تیم دیگری (به جز منچستریونایتد) وجود دارد.

در این بین، اگرچه پرز همچنان علاقه خاصی به ستاره ولزی تیمش دارد ولی در هفته های اخیر با نبود بیل، ایسکو و سایر بازیکنان جانشین به خوبی توانسته اند خودشان را در ترکیب تیم زیدان ثابت کنند و شنیده می شود برخی نزدیکان به پرز در تلاش هستند تا او را متقاعد به فروش بیل کنند تا باشگاه در تابستان برنامه های جدیدی را پیاده کند.

برنامه نود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *