زمان زیادی تا انتشار بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild باقی نمانده است و اطلاعات جدیدی‌ همچنان از این عنوان منتشر می‌شود. به تازگی و طی جزئیات جدیدی‌ که منتشر شده است، مشخص شده که در این نسخه سیاه چال‌ها کاملا متفاوت خواهند بود.

همان طور که گفته شد، زمان زیادی تا انتشار نسخه جدید افسانه‌ زلدا باقی نمانده است و با این که کمتر از سه هفته تا انتشار بازی زمان مانده، هنوز چیزهای زیادی از بازی را نمی‌دانیم. با وجود تمام اطلاعات و نمایش‌هایی که از عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شده است اما در کل به نظر می‌رسد نینتندو خیلی علاقه‌ای به معرفی جزئیات و ویژگی‌های ریز و درشت بازی ندارد و طرفداران هنوز هم سوالات زیادی در سر دارند. یکی از مواردی که بحث در مورد آن زیاد است و سازندگان تا به حال اطلاعاتی از آن منتشر نکرده‌اند، سیاه چال‌های بازی است. اما خوشبختانه، اعضای Game Informer به تازگی توانسته‌اند این سیاه چال‌ها را بازی و تجربه کنند و اطلاعاتی نیز از این جنبه مهم و هیجان انگیز بازی منتشر ساخته‌اند.

یکی از بزرگترین تغییراتی که در سیاه چال‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild نسبت به عناوین قدیمی سری به وجود آمده این است که قرار نیست در هر سیاه چال مختلف، آیتم کلیدی و خوبی دریافت کنید. طرفداران پر و پا قرض سری زلدا می‌دانند که در بیشتر سیاه چال‌های بازی به صورت معمولی، یک آیتم کلیدی به بازی‌بازان داده می‌شود تا در راه سخت سیاه چال از آن استفاده کنند و کمک بگیرند اما در Breath of the Wild، گویی خبری از این عادت و جایگاه تکیه نیست. این بدان معنی است که دیگر برای شکست دادن غولآخر موجود در سیاه چال، نباید روی آیتمی که بازی به شما می‌دهد حساب باز کنید و باید روی سلاح و مهارت خالص خودتان تمرکز و تکیه کنید.

اما این همه اطلاعات گیم اینفرمر نیست. به نظر می‌آید آیتم compass از بازی حذف شده است. اگر طرفدار سری افسانه زلدا باشید، می‌دانید که این آیتم از قدیم و از نسخه NES در سری وجود داشته اما دیگر خبری از آن نخواهد بود. علاوه بر این، در مورد نقشه سیاه چال‌ها در The Legend of Zelda: Breath of the Wild توضیح داده شده است که مانند نسخه‌های قبلی نیستند و مدل‌های سه بعدی دارند. همچنین اشاره شده است که طی تجربه این سیاه چالف به نظر می‌آمده که نسبت به سیاه چال‌های نسخه‌های پیشین کوچک تر باشد که البته این تنها یک سیاه چال بازی است و نمی‌توان به صورت کلی این موضوع را برای بازی بیان کرد.

اگر کمی نسبت به تغییرات صورت گرفته و پیشرفته شدن Breath of the Wild نسبت به نسخه‌های پیشین نا امید شدید، باید بگوییم که در بازی سیاه چال‌های مینیاتوری وجود دارند و بازی‌بازان می‌توانند در آن‌ها کاوش کنند که این محیط‌ها، معبد (shrines) نامیده می‌شوند. این معبد ها معمولا شامل یک اتاق می‌شوند و همیشه برای بازی‌باز، یک معما در خود دارند. نینتندو پیش از این تایید کرده بود که حدود ۱۰۰ معبد در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild وجود دارد بنابراین حتی اگر به صورت کلی سیاه چال‌های بازی کوچکتر از نسخه‌های پیشین باشند، تعداد آن‌ها در مقایسه با عناوین گذشته بسیار بیشتر و بالا تر است.

به تاریخ انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بسیار نزدیک هستیم. این بازی در تاریخ ۳ ماه مارس ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های Wii U و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *