http://up.vbiran.ir/uploads/44701148592008615048_ik199-970x545.jpg

از زمان معرفی عنوان Horizon: Zero Dawn در E3 2014، این بازی به یکی از مورد انتظار‌ترین عناوین PS4 مبدل گشت. چیزی که در این مدت هوادران را به شک و تردید فرو برده‌بود، صدای آشنای پروتاگونیست این بازی (Aloy) بود؛ که امروز رسما مشخص شد این صدا متعلق به کیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، امروز “اشلی برچ” (Ashly Burch) صداپیشه‌ی سرشناس در توییتی رسما تایید کرد که صداپیشگی Aloy در Horizon: Zero Dawn را بر عهده دارد. “اشلی برچ” قبلا در بازی Life is Strange نقش Chloe را بر عهده داشت. برای همین افرادی که Life is Strange را بازی کرده‌اند ممکن است قبل از این او را شناسایی کرده باشند. او همچنین در بازی Borderlands و تعدادی عناوین دیگر نیز به عنوان صداپیشه حضور داشته‌است.

مفتخرم که اعلام کنم صداپیشگی Aloy در Horizon: Zero Dawn را بر عهده دارم. زنی جوان که در کنار تمامی نژادهای بشری و برای آن‌ها مبارزه می‌کند.

— Ashly Burch (@ashly_burch) January 31, 2017

همچنین استودیو گوریلاگیمز در توییتی بازیگر نقش Aloy را معرفی کرد.

مفتخریم که اعلام کنیم بازیگر هلندی “هانا هوکسترا” (Hannah Hoekstra) نقش Aloy را بازی کرده‌است.

http://up.vbiran.ir/uploads/1888148592075643756_578full-hannah-hoekstra.jpg

اما خبر دیگر اینکه از دیروز پیش‌نمایش‌ها و بررسی‌های زیادی از عنوان مورد انتظار Horizon: Zero Dawn در وبسایت‌هایی مشهور همچون IGN ، Gamespot و … منتشر شده‌است. در این ویدئوها (که می‌توانید آن‌ها را در یوتیوب یا وبسایت‌های مربوطه مشاهده کنید) چند ساعت ابتدایی بازی مورد بررسی قرار گرفته است و شواهد حاکی از آن است که با عنوانی بسیار بزرگ طرف هستیم. در ادامه شما را به تماشای 20 دقیقه از گیم‌پلی این بازی زیبا دعوت می‌کنیم.

 

دانلود ویدئو

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *