استدیو بازی‌سازی Funcom تایید کرد که عنوان Conan Exiles با فروش 320 هزار نسخه در هفته اول انتشار موفق شده صدر لیست پرفروش‌ترین بازی شبکه استیم را به خود اختصاص دهد. با این فروش فوق‌العاده تمامی هزینه‌هایی که سازندگان تا این لحظه صرف ساخت Conan Exiles کرده‌اند بازگشته و در حال حاضر بازی به مرحله سوددهی رسیده است. با توجه به این موفقیت استدیو Funcom در حال حاضر در تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده برای نسخه دسترسی زودهنگام (Early Access) هستند و برای ارتقا هر چه بیشتر با تجربه کننده‌های بازی کار خواهند کرد و با بروزرسانی‌های جدید محتوا و امکانات هیجان‌انگیری را اضافه خواهند کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، مدیر Funcom آقای “روی کاسایس” (Rui Casais) در این رابطه می‌گوید: “ما عمیقا از بابت موفقیت اولیه Conan Exiles سپاسگذار و ممنون هستیم. Funcom در سال‌های اخیر موقعیت‌های چالش برانگیزی را تجربه کرده و مشاهده موفقیت بازی‌ای که زمان زیادی را صرف ساختش کردیم و حفظ انسجام برای ادامه این روند برای همه ما که در استدیو کار می‌کنیم بسیار نیرو بخش است. این تنها شروع ماجراجویی است، ما هر کاری را برای تبدیل Conan Exiles به یک عنوان تمام عیار که چیز جدیدی برای عرضه به افراد جدید و طرفداران  قدیمی سری Conan و بازی‌های سبک بقا داشته باشد، انجام خواهیم داد.”

Funcom امروز Conan Exiles Dev Kit را در اختیار طرفداران قرار داد، با استفاده از این ابزار بازیکنان می‌توانند بازی خود را آنگونه که می‌خواهند شخصی‌سازی نمایند.

هم‌اکنون همه بازیکنان قادر به ساخت مادهای مختلف و عرضه آنها در Conan Exiles Steam Workshop هستند. برای اینکار ابتدا به سایت UnrealEngine.com مراجعه نمایید و سپس Unreal launcher را جهت دسترسی به کیت توسعه دریافت نمایید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *