خانه ورزش اخبار ورزش مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ جشنواره گل اسپانیا در شب پیروزی ایتالیا و ولز

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ جشنواره گل اسپانیا در شب پیروزی ایتالیا و ولز

0

دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سه شنبه شب در قاره اروپا ادامه پیدا کرد. در گروه چهارم تیم ولز با گل های رابسون کانو و رمزی در خانه مولداوی به پیروزی مهمی دست یافت و صربستان ده نفره با تک گل کولاروف در خانه ایرلند پیروز شد. دیدار تیم های اتریش و گرجستان هم با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید. صربستان با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و تیم های ولز و ایرلند با ۱۴ و ۱۳ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

در گروه هفتم تیم اسپانیا با ۸ گل در خانه لیختن اشتاین به پیروزی پرگل دست یافت. راموس، موراتا (دقایق ۱۵ و ۵۴)، ایسکو، سیلوا، آسپاس (دقایق ۵۱ و ۶۳) و گل به خودی بازیکن حریف این نتیجه را برای تیم لوپتگی رقم زد. تیم ایتالیا هم با تک گل ایموبیله در خانه موفق به شکست رژیم صهیونیستی شد. دیدار تیم های مقدونیه و آلبانی هم با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید. تیم اسپانیا با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و ایتالیا با ۱۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

در گروه نهم تیم ترکیه با یک گل در خانه مقابل کرواسی به پیروزی ارزشمندی دست یافت و تیم ایسلند با دو گل مقابل اوکراین پیروز شد. تیم فنلاند هم با یک گل در خانه کوزوو به پیروزی رسید. در این گروه کرواسی و ایسلند به ترتیب با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده های اول دوم قرار گرفتند. تیم های ترکیه و اوکراین هم با ۱۴ امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *