کمپانی M2C Innovation که فعال در زمینه ساخت چادرهای مسافرتی با نام Pod tent است، به تازگی سری جدیدی از چادرهای مسافرتی خود را معرفی کرده که با متصل شدن به یکدیگر، سازه ای پیچیده را در عرض چند ثانیه پدید می آورند. بدین صورت که با متصل کردن چادرهای مکعبی از هر طرف دلخواهی، می توان تجربه گذران وقت در چادرهای انفرادی را به تجربه ای جمعی و گروهی تبدیل کرد. ارتفاع این چادرها به اندازه ای بلند طراحی شده است که می توان تمام قد در آنها ایستاد، ضمن اینکه شامل پنل های خورشیدی، نوارهای روشنایی LED و باتری پک ۱۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت نیز می شوند.

برپا کردن این چادرهای مکعبی و دوباره جمع کردن آنها، تنها در عرض کمتر از ۲ دقیقه امکانپذیر بوده و با کمک تونل های سراسری ای که قابلیت اتصال به هر طرف از این چادرهای مکعبی را دارند، می توان سازه ای بزرگتر را ایجاد کرد که تعداد افراد بیشتری در آن جای خواهند گرفت. آستر سیاه این چادرها که از مواد نایلونی با معیار دنیر ۳۰۰D ساخته شده، از نفوذ نور خورشید و همچنین آب باران به داخل چادر جلوگیری می کند. کفی این چادرها قابلیت جدا شدن داشته و در نتیجه کارهای مربوط به تمیز کردن چادر به راحتی انجام خواهد شد.

پنل خورشیدی این چادرها را نیز می توان به سادگی در قسمتی که در پشت پنجره برای آن طراحی شده، پهن کرده و مستقیما به باتری پک وصل کرد تا انرژی الکتریسیته رایگانی را در آن ذخیره کرد. بعدا و در حین سفر می توان از انرژی ذخیره شده در این باتری برای شارژ گوشی یا هر دستگاه دیگری که دارای پورت USB است، استفاده کرد. همچنین می توان از باتری پک برای روشن کردن نوارهای روشنایی  LED که در به هنگام شب داخل چادر را روشن نگه می دارند، استفاده کرد. این باتری با هر بار شارژ، قابلیت تامین انرژی ۵ الی ۶ باره یک دستگاه را به صورت فول شارژ داراست.

Vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *