انیمیشن (پویانمایی) یکی از مهمترین عناصر در توسعهی بازیهاست. پویانمایی هرچقدر حرفهایتر کار شود، شخصیت بازی قابل باورتر و واقعیتر نمایانده خواهدشد. در نتیجه تمایل بالای توسعهدهندگان به استفاده بهروزترین و مدرنترین تکنولوژیهای موشنکپچر طبیعیست.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از Dualshockers، اگر در مورد نحوهی انجام پویانمایی و جزئیات آن کنجکاو هستید، پیشنهاد میشود پخش زندهای را که در تاریخ 10 اسفندماه در وبسایت Twitch اجرا میشود (در این کانال) از دست ندهید. چراکه قرار است تعداد زیادی از انیماتورها در سطوح مختلف مبتدی و حرفهای در این پخش زنده حضور پیدا کنند و به تبادل دانشفنی خود بپردازند. عناوینی همچون Assassin’s Creed، Uncharted 4 ، Heroes of the Storm، Paragon و … در این رویداد مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در زیر خلاصهای از این برنامه آورده شدهاست.
1- پرسش و پاسخ زنده
سخنرانان:
Tim Borrelli کارگردان بخش پویانمایی از استودیو First Strike Games
Gwen Frey از تاسیسکنندگان استودیو The Molasses Flood
Mariel Cartwright کارگردان هنری و سرپرست بخش پویانمایی از استودیو Lab Zero Games
Matt Boehm از انیماتورهای Blizzard
2- آنچه که در دانشگاه به شما یاد نمیدهند
سخنرانان:
Lana Bachynski از انیماتورهای Blizzard
Simon Unger انیماتور ارشد استودیو Phoenix Labs
3- پویانمایی در بازیهای اکشن
سخنران:
Aslak Helgesen از انیماتورهای استودیو Rain Games
4- فلشبکی به گذشته: بررسی انیمشنهای بازی Spider-Man 2
سخنرانان:
James Zachary کارگردان بخش پویانمایی Zynga
Ryan Duffin انیماتور ارشد DICE
5- مقدمهای بر پویانمایی در Unreal Engine 4
سخنرانان:
Jay Hosfelt سرپرست بخش پویانمایی Epic Games
Laurent Delayen برنامهنویس ارشد گیمپلی و انیمیشن در Epic Games
6- فلشبکی به گذشته: بررسی انیمیشنهای بازی Assassin’s Creed
سخنران:
Kristjan Zadziuk کارگردان بخش انیمیشن از Ubisoft Reflections
7- انیمیشن در بازیهای MOBA : بررسی انیمیشنهای عناوین LoL ، HotS و Pragon
سخنرانان:
Alex M. Lehmann کارگردان هنری استودیو Riot Games
Lana Bachynski از انیماتورهای Blizzard
Jay Hosfelt سرپرست بخش پویانمایی Epic Games
8- بازگشت به پایهها: نگاهی بر پویانمایی عناوین دوبعدی
سخنران:
Mariel Cartwright کارگردان هنری و سرپرست بخش پویانمایی از استودیو Lab Zero Games
9- برنامهنویسی انیمیشنها در 2017
سخنرانان:
Laurent Delayen برنامهنویس ارشد گیمپلی و انیمیشن در Epic Games
Bobby Anguelov سرپرست تکنیکی بخش پویانمایی استودیو WB Games
Geoff Harrower تکنسین گیمپلی و پویانمایی از EA Vancouver
Dan Lowe انیماتور ارشد Visceral Games
10- بررسی انیمیشنهای بازی Uncharted 4
سخنران:
Jonathan Cooper انیماتور استودیو ناتیداگ
پردیس گیم