خانه ورزش اخبار ورزش بایرن مونیخ ۲-۲ ماینس؛ دومین تساوی متوالی باواریایی ها در بوندس لیگا

بایرن مونیخ ۲-۲ ماینس؛ دومین تساوی متوالی باواریایی ها در بوندس لیگا

0

از هفته سی ام بوندس لیگا بایرن مونیخ در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان ماینس بود و در پایان با نتیجه ۲-۲ مقابل این تیم متوقف شد. با کسب این نتیجه بایرن مونیخ در پایان هفته سی ام ۷۰ امتیازی شد و اگر لایپزیگ روز یکشنبه مقابل شالکه موفق به کسب برد شود اختلاف دو تیم به ۶ امتیاز می رسد. ماینس با کسب این تساوی تا حدی از منطقه خطر دور شد و با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار گرفت.

بایرن مونیخ که هفته گذشته مقابل لورکوزن متوقف شده بود عصر شنبه دوباره و با یک نمایش نچدان خوب دیگر این بار مقابل ماینس متوقف شد. در این بازی تیم ماینس خیلی زود به گل دست یافت و در ادامه می توانست برتری آن ها دو برابر شود اما ایستادگی اسون اولرایش مانع از آن شد. با ادامه فشار روی دروازه ماینس آرین روبن موفق شد گل خورده را جبران کند اما دقایقی بعد از روی نقطه پنالتی برای دومین بار دروازه اولرایش در نیمه اول باز شد و این نیمه با برتری تیم میهمان خاتمه یافت.

نیمه دوم برای مونیخی ها خوب پیش نرفت و علیرغم اینکه بازیکنان این تیم جریان بازی را کاملا در دست داشتند اما در خلق موقعیت های گل ناکام بودند. در این بین تنها موقعیت بایرن مونیخ روی پاس ویدال و شوت تیاگو به دست آمد اما دروازه بان ماینس توپ را به کرنر فرستاد. دقایقی بعد از این حرکت تیاگو ضربه ای دقیق تر به توپ زد و گل مساوی را به ثمر رساند. تا پایان بازی دروازه ها به صورت جدی تهدید نشد و این بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.


شرح گل ها

دقیقه ۳ (بویان کرکیچ): پاس رو به عقب ویدال را کرکیچ به خوبی قطع کرد و پس از جا گذاشتن تیاگو، این هافبک اسپانیایی دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.

دقیقه ۱۶ (آرین روبن): حرکت ریبری از سمت چپ با پاس او به درون محوطه برای روبن همراه شد و وینگر هلندی با ضربه پای چپ از سمت چپ محوطه، توپ را به زاویه مخالف زد و بازی به تساوی کشیده شد.

دقیقه ۴۰ (بروسینسکی): برخورد کیمیش با موتو را داور بازی پنالتی تشخیص داد و مدافع ماینس موفق به گل کردن این ضربه شد، هر چند اولرایش واکنش خوبی داشت و نزدیک بود ضربه بروسینسکی را مهار کند.

دقیقه ۷۳ (تیاگو): حرکتی عرضی تیاگو در پشت محوطه با جا گذاشتن مدافع ماینس و ایجاد فرصت شوت زنی برای او همراه شد. ضربه زمینی و دقیق این هافبک اسپانیایی در گوشه سمت راست دروازه ماینس قرار گرفت.


 ترکیب دو تیم


برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *