خانه ورزش اخبار ورزش برنلی ۰-۲ منچستریونایتد؛ سومین برد پیاپی شیاطین سرخ در لیگ جزیره

برنلی ۰-۲ منچستریونایتد؛ سومین برد پیاپی شیاطین سرخ در لیگ جزیره

0

منچستریونایتد بعد از پیروزی مقابل ساندرلند و چلسی، این هفته هم در لیگ برتر مقابل برنلی به برد رسید تا همچنان شانس حضور در بین ۴ تیم برتر لیگ را داشته باشد.

در اولین بازی روز یکشنبه از هفته سی و چهارم لیگ جزیره، برنلی در ورزشگاه ترف مور میزبان منچستریونایتد بود. یونایتد که پنج شنبه ۱۲۰ دقیقه جدال سخت را پشت سر گذاشته بود با چند تغییر به زمین آمده بود:

برنلی

هیتن، لوتون، کین، می، وارد، بوید، بارتون، هندریک، بردی، بارنز، گری

نیمکت: فلانگان، دفور، وستوود، تارکووسکی، گودموندسن، آجی، پوپه

منچستریونایتد

ده خیا، دارمیان، بایی، بلیند، یانگ، هررا، فلینی، پوگبا، لینگارد، مارسیال، رونی

نیمکت: فوزو منسا، رومرو، تونزیبی، شاو، کریک، مخیتاریان، رشفورد

شیاطین سرخ از همان ابتدا نشان دادند که انگیزه و میل بیشتری نسبت به حریف خود برای کسب برد دارند، برتری محسوس یونایتد در ابتدای بازی باعث شد تیم مورینیو خیلی زود بتواند به گل برسد. بعد از آن که دو فرصت خوب توسط رونی به هدر رفت، بالاخره مارسیال تاثیرگذار واقع شد و در بازگشتش به ترکیب منچستریونایتد گل زنی کرد.

دقیقه ۲۱: مارسیال در میانه میدان صاحب توپ شد، بعد از عبور از بارتون تا نیمه های زمین حریف پیش رفت، سپس توپ را برای هررا پاس داد و هافبک اسپانیایی دوباره مارسیال را صاحب توپ کرد، مهاجم یونایتد هم با یک ضربه تمام کننده بازی را ۱-۰ کرد.

بعد از این گل منچستریونایتد باز هم به حملات خود ادامه داد، و پیش از پایان نیمه نخست به یک گل ارزشمند دست یافت.

دقیقه ۳۹: توپ در پشت محوطه جریمه نصیب پوگبا شد، او در عمق دفاع حریف مارسیال را صاحب توپ کرد، ضربه این بازیکن با دفع هیتن همراه شد اما توپ به رونی رسید و ضربه تمام کننده وی خط دروازه را رد کرد تا بازی ۲-۰ شود.

در اواخر نیمه اول، گری درون محوطه صاحب فرصت خوبی شد، چرخش مهاجم برنلی با ضربه پای چپ وی همراه شد اما بایی به خوبی مانع شد و توپ به کرنر رفت تا یکی از بهترین موقعیت های برنلی به نتیجه نرسد.

منچستریونایتد در نیمه دوم در حالی پای به زمین گذاشت که با توجه به برتری دوگله سعی در کنترل بازی داشت، تیم مورینیو که پنج شنبه ۱۲۰ دقیقه بازی سنگین را پشت سر گذاشته بود و پنج شنبه پیش رو نیز در اتحاد باید به مصاف منچسترسیتی برود، در نیمه دوم خیلی به حریف فشار نیاورد و سعی کرد تا با یک بازی حساب شده نتیجه را حفظ کند.

با این وجود، منچستریونایتد در نیمه دوم باز هم فرصت گلزنی داشت، در ابتدای نیمه دوم شوت پوگبا از فاصله ۲۵ یاردی با واکنش خوب هیتن همراه شد، رشفورد هم در اواخر بازی در یک موقعیت خوب صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اثرگذاری هیتن به بیرون رفت.

در آخرین دقیقه وقت معمول بازی هم شوت دیدنی پوگبا روانه دروازه حریف شد که این بار هم به درون دروازه نرفت. لحظاتی بعد پوگبا به دلیل مصدومیت تعویض شد و کریک جای او را گرفت.

به این ترتیب منچستریونایتد موفق شد در این بازی خارج از خانه ۳ امتیاز را از آن خود کند تا با ۳۲ بازی و ۶۳ امتیاز، در یک قدمی منچسترسیتی قرار گیرد. برنلی هم در رده پانزدهم قرار گرفته است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *