خانه ورزش اخبار ورزش تاتنهام ۲ – ۱ منچستریونایتد؛ پیروزی تاتنهام در شب خداحافظی با وایت هارت لین

تاتنهام ۲ – ۱ منچستریونایتد؛ پیروزی تاتنهام در شب خداحافظی با وایت هارت لین

0

در ادامه هفته سی و ششم لیگ جزیره، تاتنهام میزبان منچستریونایتد بود که در نهایت توانست مقابل این تیم به برتری ۲-۱ دست یابد.

ترکیب تاتنهام: لوریس، تریپیه، دایر، الدروایرلد، ورتونگن، دیویس، سون، وانیاما، الی، اریکسن، کین

ترکیب منچستریونایتد: دخیا، توانزبی، جونز، اسمالینگ، بایی، بلیند، کریک، رونی، ماتا، لینگارد، مارسیال

این مسابقه با حملات تاتنهام که بر توپ و میدان مسلط بود آغاز شد که موجب شد این تیم خیلی زود از روی یک ضربه کرنر به گل برسد.

دقیقه۵: کرنر کوتاه اریکسن به دیویس رسید. این بازیکن که فضای زیادی پیدا کرده بود سانتر زیبایی به تیر دوم ارسال کرد تا وانیاما بالاتر از رونی دروازه دخیا را از فاصله نزدیک باز کند.

پس از این گل، تاتنهام کماکان بر جریان بازی مسلط بود و کمتر به حریف فرصت خودنمایی داد. شیاطین سرخ که چند بازیکن اصلی خود را نیز در ترکیب نمی‌دیدند، یکی دوبار روی کارهای انفرادی مارسیال خطرناک ظاهر شدند ولی در بقیه لحظات بازی درحال دفاع بودند. حرکات الی و اریکسن خط هافبک شیاطین سرخ را کلافه کرده بود و تاتنهام می‌توانست در پایان نیمه با اختلافی بیش از یک گل به رختکن برود.

دقیقه۱۷: پاس رونی به مارسیال رسید. حرکت انفرادی مهاجم فرانسوی با شوت زیبای وی همراه شد که با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت.

دقیقه۱۹: حرکت انفرادی سون با اشتباه مدافعین منچستریونایتد توام شد تا این بازیکن کره ای در موقعیتی تک به تک با دخیا قرار بگیرد. با این حال ضربه سون توسط دخیا مهار شد.

دقیقه۲۳: سانتر زیبای اریکسن در تیر نزدیک به کین رسید ولی ضربه سر وی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در ادامه نیمه هم شوت های از راه دور الی و کین موقعیت‌های جدی تاتنهام بود که با واکنش‌های دخیا راهی به دروازه نیافت.

نیمه دوم بازی بازهم با تسلط تاتنهام شروع شد و این تیم بار دیگر خیلی سریع روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

دقیقه۴۸: سانتر زیبای اریکسن روی تیر نزدیک با دخالت هری کین همراه شد تا این مهاجم انگلیسی بتواند برای اولین بار مقابل منچستریونایتد گلزنی کند.

در ادامه نیمه دوم، بازی مالکانه تاتنهام و دفاع شیاطین سرخ که ظاهرا انگیزه‌ای برای جبران نتیجه نداشتند، بازی کسل کننده ای را رقم زد.  در این دقایق شوت‌های از راه دور سون و کین موقعیت‌های مهم تاتنهام بودند که البته راهی به دروازه نیافت.

با این حال شیاطین سرخ برخلاف روند بازی توانستند روی تکنیک مارسیال به گل برسند.

دقیقه۷۱: حرکت فردی زیبای مارسیال باعث شد وی در موقعیت مناسب توپ را برای رونی ارسال کند. ضربه رونی نیز پس از برخورد به ورتونگن تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا یکی از گل‌های خورده برای میهمان جبران شود.

دقیقه۸۳: پاس هری کین به دله الی رسید. این بازیکن هم پس از پشت سر گذاشتن یک مدافع شوتی روانه دروازه کرد که با دخالت جونز برگشت داده شد.

درنهایت این بازی با همان نتیجه ۲-۱ به پایان رسید تا تاتنهام رتبه دوم خودش را قطعی کند. اتفاقی که برای اولین بار در ۵۰ سال اخیر رخ داده است! منچستریونایتد نیز کماکان در جایگاه ششم جدول باقی ماند و دیگر شانسی برای حضور در جمع ۴ تیم برتر نخواهد داشت.

 

برنامه نود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *