Josef Fares توسعه دهندهی عنوان A Way Out اخیرا مصاحبهای را با خبرگذاری Engadget انجام داده است و دربارهی پروژه جدیدشان که در E3 امسال معرفی شد صحبت کرد. وی توضیح داد که چطور تیمشان مجبور بوده است یک سری تکنیکهای سازشی جزئی برای بهینه کردن عنوانشان برای تمامی پلتفرمها انجام دهند.(پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، رایانههای شخصی)
A Way Out یک عنوان جدید میباشد که توسط Hazelight توسعه داده شده است که این شرکت عنوانی شبیه به آن را به نام Brothers: A Tale of Two Sons در کارنامهی خود دارد و البته ناشر بازی EA خواهد بود. گیمپلی بازی اولین بار در کنفرانس الکترونیک آرتز در EA 2017 نمایش داده شد و توانست با سبک و ایدههای منحصر بفرد خود خیلیها را تحت تاثیر قرار بدهد. همچنین این عنوان را باید انحصارا توسط تقسیم صفحه به صورت co-op انجام داد.
در طی مصاحبهی Engadget، کارگردان بازی و البته موسس استودیو سازنده، یعنی Josef Fares، صحبتهایی را دربارهی اطلاعات بیشتر از بازی و انگیزهی پشت ساخت این عنوان را ارائه داد. در بخشی از حرفهای وی، زمانی که بحث دربارهی نسخهی کنسول بازی شد (با یادآوری اینکه بازی برای همهی پلتفرمها خواهد آمد) او نظر خود را به صورت روشنی دربارهی سخت افزار کنسولهای جدید بیان کرد.
به طور خاص، Josef Fares به پتانسیل کنسولهای جدید بازی و پلیاستیشن ۴ پرو اشاره کرد.
شما میخواهید واقعیت را بدانید؟! این کنسول آنقدر که به نظر میرسد قدرتمند نیست. این شبیه رایانههای شخصی پنج سال پیش است. اگر کنسولها به اندازهی رایانههای شخصی که الان مشاهده میکنید قدرتمند میبودند، بدون شک بازیهای متفاوتی را مشاهده میکردید. بیشترین چیزی که باعث به عقب راندن و جلوگیری از کار توسعه دهندگان میشود این است که، آنان میخواهند بازی مورد نظرشان بر روی کنسولها اجرا شود.
طبق اعلام وی عنوان A Way Out در حال حاضر در دست توسعه میباشد و قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ توسط الکترونیک آرتز برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود. همچنین شما میتوانید اولین پیش نمایش بازی را با دوبلهی فارسی از لینک مربوطه مشاهده نمایید.