علیرغم تمامی مراحل فرعی تکراری بازی Mass Effect: Andromeda هیچکس نمیتواند حقیقت اینکه این یک بازی بزرگ است را انکار کند. سیاره های بسیاری در بازی وجود دارند که ممکن است تعداد بالایی از آنها را گشت و گذار نکنید ممکن است فکر کنید که شاید BioWare از روش No Man’s Sky برای ساخت سیاره ها استفاده کرده باشد.
حال به گزارش پردیسگیم و به نقل از Gamingbolt، طی مصاحبه Bioware با Finder این ایده در ذهن تیم سازنده بازی وجود داشت:
“بله، مشخصا ما یه کلیت چیزهایی که در صنعت در حال اتفاق هستند نگاهی میکنیم. در مورد No Man’s Sky، زمانی که این بازی عرضه شد ما بسیار عمیق وارد توسعه بازی شده بودیم.
اما این ایده برایمان جالب بود و ما آن را تست کردیم اما در نهایت به نتیجه رسیدیم که این کار برای بازی که در حال ساخت آن بودیم درست نبود. چون تمامی محتوایی که ما میساختیم کیفیت بالایی داشتند اما محتوایی که بصورت الگوریتمیک درست شدهاند هیچوقت به آن سطح کیفی که ما قصد داشتیم نرسیدند.”
پس آن سیاره هایی که شما قادر به اسکن کردن آن هستید بقایای آن تست های سازندگان میباشند که در نهایت بدلیل کیفیت محتوا برداشته شدند:
“این ایده را تست کردیم ولی در نهایت کیفیت را بر کمیت ترجیح دادیم. بازی هماکنون بسیار عظیم است.”
نظر شما در این مورد چیست؟