به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، استودیوی ناتی‌داگ (توسعه‌دهنده‌ی عناوینی همچون Uncharted و The Last of Us) امروز اعلام کرد که “کریستوف بالسترا (Christophe Balestra)” از روسای این کمپانی که از سال 2002 در میان توسعه‌دهنگان این استودیو مشغول به فعالیت بوده، اعلامِ کناره‌گیری کرده است.

توضیحات او در بلاگِ وب‌سایت “ناتی‌داگ” بدین شرح هستند:

” هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم که مطلبی تا این حد سخت را به این زودی‌ها بیان کنم. بعد از حدود 15 سال کار در این استودیو، خبرِ جدایی خودم از “ناتی‌داگ” را اعلام میکنم. آخرین (روز کاری من در این استودیو) 3 آپریل 2017 خواهد بود. “

هنوز به طور قطع مطمئن نیستیم که “بالسترا” پس از کناره‌گیری از ناتی‌داگ، به انجامِ چه کاری خواهد پرداخت اما در بلاگِ مذکور او تاکید کرده که یکی از دلایل ترکِ “ناتی‌داگ” دنبال کردن پروژه‌ها و آرزو‌های شخصی‌ست:

” زمان آن (برای من) فرا‌رسیده که وقت بیشتری را با خانواده‌ی خود بگذرانم و فضای خالی‌ای ایجاد کرده و بر روی روش‌های پُر کردن آن فکر کنم (اصطلاح: منظور ایجاد زمانی خالی در زندگی برای رسیدگی و یا خلق پروژه‌ها و لحظاتِ تازه است). که صد البته برنامه‌نویسی جزء جدایی‌ناپذیری از آن خواهد بود.”

البته، دیگر رییسِ کمپانیِ “ناتی‌داگ”، یعنی “اِوان ولز (Evan Wells)” همچنان به فعالیت خود در این استودیو ادامه خواهد داد:

” اِوان یک همکار بسیار کامل و ایده‌آل بود و تصور نمی‌کنم که ما و کمپانی بدون وجود او می‌توانستیم به موفقیت‌های (بدست آمده طی این سال‌ها) دست پیدا کنیم. کار با تو یک امتیاز و افتخارِ بزرگ بود، دوست عزیزم “

در نهایت “بالسترا” به پروژه‌های هیجان‌انگیزی که “ناتی‌داگ” در حال کار بر روی‌ آن‌هاست اشاره کرد:

” خطاب به همه‌ی هواداران، من از پروژه‌های (در حال تکمیل توسط استودیو) مطلع‌ هستم و با هدایت‌ها و رهبری “اِوان” بعنوان رییسِ بهترین تیمِ این سیاره!، اطمینان دارم که “ناتی‌داگ” همچنان به شگفت‌زده کردنِ شما ادامه خواهد داد.”

برای تازه‌ترین اخبار و اطلاعات در این زمینه، با ما همراه باشید …

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *