عالی بنظر رسیدن در عکس ها چیزی است که همه‌ی ما آرزویش را داریم. این واقعا احساس خوبیه که وقتی به عکس های قدیمی نگاه می‌کنیم، بگوییم:« وای من چقدر تو این خوب افتادم!!». اما متاسفانه باور نداریم که میتوانیم در عکس ها بهتر بنظر برسیم ولی با رعایت چند قانون ساده این مسئله امکان پذیر خواهد شد. این راهنمای تصویری فوق العاده، برخی از اساسی ترین اشتباهاتی که مردم در هنگام عکس انداختن مرتکب می‌شوند  و همنیطور شکل صحیح این اشتباهات را به شما نشان میدهد

۱ـ حالت بیخیالی به خود بگیرید

با بدنتان حالت S ایجاد کنید. این ژست به شما کمک می‌کند که ریلکس تر بنظر برسید و کم تر حالت خشک و سرباز مانند داشته باشید. به دست های خود هم توجه کنید. بهتر است که فقط شست خود را داحل جیب بگذارید، نه کل دست‌تان را!

 

۲ـ بدن خود را به حالت سه رخ نسبت به دوربین تنظیم کنید

دورکردن شانه های‌تان از دوربین باعث خواهد شد، لاغر تر بنظر برسید. برای اینکه برازنده تر بنظر برسید دست‌های خود را هم در معرض دید قرار دهید. در تصویر دومی، دست های مدل در دید قرار دارند و روی ران گذاشته شده‌اند.

 

۳ـ به دست‌های خود توجه کنید

حلا های مختلف را امتحان کنید، برای مثال با دست صورت‌تان را بگیرید. در این مورد خاص کف دست را به سمت دوربین قرار ندهید ( همونطور که در تصویر اول دیده می‌بینید). کف دست خود را در برجستگی صورت قرار دهید.

 

۴ـ شانه هایتان رو پایین تر بیاورید

شانه های‌تان را در زاویه قرار دهید. این کار باعث خواهد شد گردن‌تان بلندتر بنظر برسد و همینطور باعث می‌شود ریلکس تر بنظر برسید. دست های خود را هم پنهان نکنید. در تصویر دومی دست های مدل نزدیک آرنج قرار داده شده و برخلاف عکس اولی هر دو دست معلوم می‌باشند.

۵ـ زانوهایتان را خم کنید

وقتی که از کنار عکس می‌گیرید، فراموش نکنید که بدن‌تان را در حالت S قرار دهید. بدین منظور کمی زانوها را خم کنید و شانه‌هایتان را پایین تر بیاورید. این ژست باعث می‌شود که هم باریک ‌تر بنظر برسید و هم ریلکس تر.

۶ـ کمی سر خود را بپرخانید

برای گرفتن یک عکس عالی، مستقیم به دوربین خیره نشوید. کمی بدن‌تان را نسبت به لنز و همینطور کمی هم سر خود را بچرخانید.

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *