خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: از بازگشت رائول خوشحال خواهم شد؛ هرگز مربی بارسلونا نمی شوم

زیدان: از بازگشت رائول خوشحال خواهم شد؛ هرگز مربی بارسلونا نمی شوم

0

این دیدار فردا از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و از هفته ۲۹ رقابت های لالیگا برگزار خواهد شد. سرمربی تیم صدرنشین لیگ در مورد جدال با تیم دهم جدول گفت:

واقعیت این است که آنها در نوکمپ پیروز شده اند و در ویسنته کالدرون نیز در دقایق پایانی به تساوی دست یافته اند. آنها امسال کار های بزرگی انجام داده اند و حریف سختی خواهند بود. ما آماده ایم، فرصت خوبی برای آماده سازی داشته ایم. فردا رقابت های داخلی دوباره از سر گرفته می شود. هدف همه ما یکسان است. می دانیم که وارد مقطع پایانی فصل می شویم و آماده رویارؤیی با هر چالشی از حالا تا پایان فصل هستیم. در این دو ماه پایانی، همه مربیان می خواهند که بازیکنان در شرایط جسمانی خوبی قرار داشته باشند و من خوشحالم چون همگی ۱۰۰% آماده ایم و روی هدف خود تمرکز کرده ایم – و آن به کار گرفتن تمام توان برای فتح عناوین است.

چالش های سخت در ماه آوریل:

در این ماه ۹ بازی خواهیم داشت و این یعنی به همه بازیکنان خود نیاز داریم. برای مقطع پایانی فصل آماده ایم و برنامه همیشه یکسان است. همه بازیکنانم مهم هستند و می خواهم مطمئن شوم که این حس درون گروه وجود داشته باشد. برخی بازیکنان بیشتر و برخی کمتر بازی خواهند کرد، اما مهمترین نکته تلاش روزمره ماست؛ این عنصر بسیار مهمی است و من روی آن تمرکز کرده ام.

خطر محرومیت کریستیانو رونالدو:

ممکن است او کارت زرد دیگری دریافت کند، اما کریستیانو می داند که ما توجهی به این حقیقت که ۴ کارت زرد دارد، نمی کنیم. او ۴ کارت زرد دارد و من امیدوارم تا پایان فصل همین تعداد باقی بماند. او باید مثل همیشه بازی کند و ما هم به دنبال نحوه مدیریت این وضعیت خواهیم بود.

راموس:

او فردا استراحت خواهد کرد، همین. این تصمیم توسط سرمربی گرفته شده چون او خیلی بازی کرده است. همه بازیکنان کلیدی هستند.

فرم مودریچ:

او بازیکنی کلیدی است. حالا ما به چالش های پیش رو فکر می کنیم و او دقایق زیادی بازی کرده است. از لحاظ جسمانی خوب است و اگر دقایقی فرصت بازی پیدا کند، به خاطر نحوه پیش روی بازی و یا برای تغییرات تاکتیکی خواهد بود.

بازگشت قریب الوقوع رائول:

اینجا خانه اوست. به عنوان بازیکن او سمبل باشگاه است. از بازگشت او و برای او خوشحال می شوم. اگر او بتواند اینجا باشد و کار بزرگی انجام دهد، هیجان زده می شوم. نمی دانم چه زمان این اتفاق رخ خواهد داد. اینجا خانه اوست و مطمئنم که روزی می تواند سرمربی تیم شود. او هم یکی دیگر از کسانی است که غرق فوتبال است. تردیدی در تعهد او به رئال مادرید ندارم.

هدایت بارسلونا؟

هرگز مربی بارسلونا نمی شوم. این تیتر یک شما برای چاپ فردا خواهد بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *