Rooster Teeth، شرکتی که در ساخت بازی‌های موفقی نظیر  RWBY و Red vs Blue نقش داشته است، بار دیگر به صنعت بازی‌های ویدئویی بازمی‌گردد؛ اینبار اما زمینه‌ی اصلی فعالیت آن‌، نشر بازی‌های ویدئویی دیگر توسعه‌دهندگان است و با نام کامل Rooster Teeth Games فعالیت خواهد کرد. این شرکت از همان ابتدا با ساخت ویدئوهای آنلاین خود با استفاده از دنیای Halo در زمینه‌ی بازی‌های ویدئویی تجربه کسب کرده است؛ اگرچه اخیراً به ساخت عناوین مرتبط با خود نظیر RWBY: Grimm Eclipse روی آورده‌اند. حال به تازگی مطلع شدیم که آن‌ها تصمیم به گسترش فعالیت خود، با در دسترس قرار دادن جامعه مخاطبین و ارتباطات خود با دیگر توسعه دهندگان، گرفته‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

گفته شده که این شرکت قرار است به عنوان پلی بین «توسعه دهندگان مستقل بازی‌های ویدئویی با جامعه‌ی بازیکنان سراسر جهان» شناخته گردد؛ Rooster Teeth Games به نشر بازی‌های ویدئویی مستقل در انواع و اقسام سبک‌ها خواهد پرداخت. نخستین بازی‌ای که قرار است از سوی این ناشر منتشر گردد Battlesloths 2025: The Great Pizza Wars نام دارد که توسط استودیوی اینویزیبِل کالکتیو (Invisible Collective) توسعه می‌یابد.

Battlesloths به عنوان یک بازی چند نفره محلی در سبک تیراندازی رقابتی، توصیف شده است. در این بازی، بازیکنان جهت دستیابی به پیتزاهای موجود در محیط بازی با استفاده از سلاح‌های مختلف‌، آموزش می‌بینند. تا چهار بازیکن می‌توانند با هوش مصنوعی درون بازی که تا دندان مسلح هستند و استراتژی‌های خاصی جهت مبارزه با رقیبان دارند، جهت جمع‌آوری هرچه بیشتر پیتزاها به رقابت بپردازند.

مایکل هادوین (Michael Hadwin) از Rooster Teeth Games پیرامون قالب جدید فعالیت شرکتش، بیان داشت:

جامعه مخاطبین خدمات شرکت Rooster Teeth، افرادی خواهند بود که با بازی‌های ویدئویی بزرگ شده‌اند. ما در Rooster Teeth Games، طیف وسیعی از بازی‌های ویدئویی جذاب و سرگرم کننده را برای پلتفرم‌های مختلف، برای جامعه‌ی مخاطبین ذکر شده فراهم می‌کنیم و به نوبه‌ی خود منجر به معرفی توسعه دهندگان مستقل به این جامعه [مخاطبین] در حال رشد خواهیم شد.

Rooster Teeth همیشه جهت موفقیت در صنعت بازی‌های ویدئویی در تلاش بوده است. از جمله تلاش‌های این شرکت می‌توان به عرضه‌ی Red vs Blue در سال ۲۰۰۳ میلادی در اینترنت اشاره کرد که با موفقیت نیز همراه شد. پس از آن، این شرکت فعالیت‌های خود را با سرویس Let’s Play گسترش داد. اگرچه اقدام به ساخت بازی جدیدی که تماماً متعلق به خود این شرکت ۱۴ ساله باشد، گامی منطقی به شمار می‌آید، اما آن‌ها تصمیم به سرمایه گذاری جهت نشر بازی‌های ویدئویی دیگر توسعه دهندگان گرفته‌اند. تصمیمی که با گذر زمان، درستی آن را خواهیم فهمید.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *