در سال 2005 طراح کمپانی Electronic Arts آقای “آلیستر مکنالی” (Alistair McNally) با طراحی طرحهایی با کیفیت از عنوان Half-Life 2 سعی کرد تا به دو کمپانی Valve و EA تصویری از نسخه نسل بعدی این بازی را نشان دهد. هدف آلیستر در این پروژه حفظ طراحی اصلی بازی و ارتقا کیفیت گرافیکی بود.
به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، در ادامه میتوانید تصویری از طرح مکنالی را مشاهده نمایید، افسوس که هیچگاه نمیتوانیم نسخه ارتقا یافته Half Life 2 را تجربه کنیم.
در گذشته شاهد تلاشهای طراحان مستقل برای بازسازی Half Life 2 در موتور بازیسازی Unreal Engine بودیم اما تصور کنید که ساخت ریمستر Half-Life 22 توسط یک استدیو بزرگ چگونه میشود.
به هر حال، همانطور که ابتدای خبر اشاره کردیم چیزی که در ادامه میبینید تنها یک نمونه اولیه بوده و هرگز فراتر از این نرفته است.
<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصویر کلیک کنید.>