سریال Z Nation شبکه‌ی Syfy کنسل شد

فصل کنونی سریال «زی نیشن» (Z Nation) آخرین فصل آن خواهد بود. شبکه‌ی Syfy اعلام کرد که این سریال پساآخرالزمانی پس از فصل پنجم به پایان می‌رسد. «دیوید مایکل لت» یکی از تهیه‌کنندگان سریال این خبر را از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

لت که یکی از بنیانگذاران استودیوی «اسایلم» (Asylum) است با اعلام این خبر از طریق «پریسکوپ» گفت: «می‌خواستم به صورت زنده و رو در رو به شما بگویم که سریال برای فصل ششم تمدید نشد. در فصل پنجم کار ما تمام می‌شود. بسیار غم‌انگیز است، اما از طرفی دیگر قدردان فرصتی هستیم که در این سریال برای ما فراهم شد.» وی در ادامه گفت: «این پایان همه چیز نیست. [بلکه] آغازگر چیزهای بسیاری خواهد بود.»

به این ترتیب قسمت پایانی فصل پنجم در تاریخ ۲۸ دسامبر به نمایش درمی‌آید. سریال «زی نیشن» به نویسندگی «کارل شیفر» و «کرگ انگلر» پس از پایان فصل پنجم شامل ۶۸ اپیزود خواهد شد. استودیوی «اسایلم» از هم اکنون برای تولید پیش‌درآمد این سریال با نت‌فلیکس به توافق رسیده است. این سریال که «تابستان سیاه» (Black Summer) نام گرفته و متشکل از ۸ اپیزود خواهد بود، در مورد مادر و دختری است که بایدپس ازهجوم زامبی‌ها برای بقا تلاش کنند.

شیفر پیش از این در مورد وجه تمایز «زی نیشن» با دیگر سریال‌های این ژانر گفته بود: «من فکر می‌کنم «زامبی آپوکالیپس» بدترین اتفاق قابل تصور تلقی می‌شود. شخصیت‌های سریال ما سرانجام به «نیومریکا» می‌رسند و با شخصیت جدیدی به نام جورج دیدار می‌کنند که مانند یک «جورج واشینگتن» جدید است. حادثه‌ی عظیمی روی می‌دهد و کشور از هم می‌پاشد و شخصیت‌های سریال باید برای نجات میهن جدید خود تلاش کنند و زامبی‌ها را از بین ببرند.» یکی از دیگر محصولات پربیننده‌ی استودیوی «اسایلم» چندگانه‌ی «شارکنیدو» (Sharknado) است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *