خانه ورزش اخبار ورزش پیکه: برخی از تیم ها علی رغم صعود در ورزشگاه خودشان با سوت های اعتراضی مواجه می شوند

پیکه: برخی از تیم ها علی رغم صعود در ورزشگاه خودشان با سوت های اعتراضی مواجه می شوند

0

هواداران حاضر در ورزشگاه نیوکمپ علی رغم اینکه بارسلونا از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد پس از پایان دیدار این تیم مقابل یوونتوس به تشویق گرم بارسلونا پرداختند. مدافع متعصب باشگاه بارسلونا در مصاحبه کوتاهی که با نشریه چاپ مادرید Marca داشت به مقابسه نیوکمپ و سانتیاگو برنابئو پرداخت و اعلام کرد برخی از تیم ها علی رغم صعود باز هم سوت های اعتراضی را می شنوند. کریستیانو رونالدو پس از هت تریکی که مقابل بایرن مونیخ داشت از هواداران این تیم خواست تا دیگر علیه او سوت های اعتراضی نزنند. با این وجود پیکه در این خصوص گفت:

دیدن تشویق گرم هواداران حاضر در نیوکپ علی رغم حذف شدن ما از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای برخی از تیم ها ناراحت کننده و جانسوز خواهد بود چرا که آن ها علی رغم صعود به مرحله بعد این مسابقات در خانه خودشان توسط هواداران خودی باز هم هو شدند.

پیکه همچنین در اکانت توئیتر خود با ارسال پیامی از هواداران بارسلونا و حمایت هایشان سپاسگزاری کرد:

ممنونم… هرگز نیوکمپ را آن هم بعد از حذف از مسابقات اینگونه ندیده بودم، بخاطر این حمایت و هوادارای شما تحت تاثیر قرار گرفتم و احساس غرور کردم.

پیکه همچنین پیش از این و پس از اینکه کریستیانو رونالدو دو بار دروازه بایرن مونیخ را در موقعیت آفساید باز کرده بود در اکانت توئیتر خود به قضاوت ضعیف ویکتور کاسای در آن دیدار عکس العمل نشان داده بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *