پس از مشخص شدن این موضوع که شخصیت اصلی بخش داستانی بازی Star Wars: Battlefront II یک شخص مونث است، بحثهای زیادی پیرامون این موضوع در میان طرفداران این سری شکل گرفت، حال کارگردان بازی در واکنش به این اتفاق توضیحات جالبی در رابطه با انتخاب این شخصیت در بازی میدهد.
زمانی که برای اولین بار از بازی Star Wars: Battlefront II رونمایی شد، طرفداران و منتقدان شور و اشتیاق بسیار زیادی از خود نسبت به معرفی نسخه جدید این سری نشان دادند و به ستایش آن پرداختند. نسخه جدید بازی از لحاظ محتوا به نظر میرسد تمامی طرفداران سری Star Wars را راضی نگه خواهد داشت اما مهم ترین نکته در رابطه با بازی، معرفی بخش داستانی آن میباشد که قرار است یک داستان بسیار جالب توجه را برای بازیبازان مطرح کند، گفتنی است که بخش داستانی بازی قرار است بر اساس سری جدید کتابهای Star Wars روایت شود.
در بخش داستانی بازی بنابر اعلام سازندگان قرار است یک شخصیت مونث به عنوان نقش اصلی داستان معرفی شود، موضوعی که در این مدت همواره مورد بحث و گفت و گو در میان طرفداران سری Star Wars قرار گرفته است. کارگردان بازی در شرکت دایس، آقای Mark Thompsont، در رابطه با این موضوع به سایت Eurogamer گفته است:
اعتقاد شخصی من بر این است که این اقدام ما فقط در جهت ساخت یک شخصیت خوب و تاثیرگذار در بازی میباشد. من به موضوعات حاشیهای پیرامون این جریان اصلا فکر نمیکنم. اگر شخصیت ساخته شده ما بتواند به داستان بازی عمق بخشد و بتواند با ایدههایی که در نظر داریم همخوانی داشته باشد پس همه چیزهای جزیی دیگر پیرامون این موضوع برای ما از اهمیت بالایی برخوردار نخواهند بود.
آیا انتخاب این شخصیت از سوی سازندگان در بازی Star Wars: Battlefront II تصمیم درستی است؟ آیا شخصیت موردنظر به اندازه کافی جذاب و گیرا میباشد؟ آیا او کسی است که ما بتوانیم با او در حین تجربه بازی ارتباط برقرار کنیم؟ جواب این سوالات بسیار مهم است و اگر ما از انتخاب خود مطمعن باشیم پس بدون هیچ تردیدی بر انتخاب خود پایبندیم و مسیر خود را ادامه میدهیم.
انتخاب یک شخصیت مونث برای بخش داستانی بازی Star Wars: Battlefront II نمیتواند تاثیر بدی بر کیفیت این بخش داشته باشد، ما در گذشته نیز شاهد حضور شخصیتهای مونث بسیار مهم در سری Star Wars بودهایم.
گیمفا