به طور معمول در هفتههای منتهی به برگزاری رویداد سالانه E3 شاهد نشر شایعات و حدس و گمانهای زیادی از بازیهای در دست توسعه استودیوهای مختلف در سطح اینترنت هستیم که معمولاً بسیاری از آنها غلط از آب در میایند و یا تکذیب میشوند.
به تازگی، کوری بارلوگ (Cory Barlog) از استودیوی سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica) و کارگردان بازی مورد انتظار God Of War در توییتر خود به تکذیب شایعاتی پرداخت که خبر از به مشکل برخوردن فرآیند توسعه این عنوان انحصاری پلیاستیشن میدادند و حکایت از اخلال در روند نمایش آن در نمایشگاه E3 2017 واقع در لس آنجلس داشتند.
بر اساس اطلاعاتی که در وبسایت «نئوگف» منتشر شده بود، فرآیند توسعه و تولید بازی God Of War به مشکل برخورده است و سازندگان را مجبور به عدم نمایشی واقعی از گیمپلی این بازی کرده است. در این گزارش گفته شده بود که نمایش اختصاص یافته به رویداد E3 2017 گیمپلی واقعی این عنوان نخواهد بود و این نمایش چیزی که سازندگان در پی رسیدن به آن هستند، عنوان شده است.
بارلوگ نیز به طور قاطعانه شایعات وجود مشکلات توسعه نسخه جدید سری بازیهای فوق محبوب God Of War را که به رابطه پدر و فرزندی کریتوس و پسرش میپردازد، تکذیب کرد. وی در جایگاه پاسخ به شخصی که از او در توییتر در خصوص این شایعات پرسیده بود اظهار کرد:
من چیزی را میگویم که قبلاً نیز گفتهام – [این شایعات] بیمعنی هستند.
بیشک در کنفرانس خبری شرکت سونی در نمایشگاه E3 2017 که در تاریخ سهشنبه ۲۳ خرداد ماه در ساعت ۰۶:۳۰ صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد، جزئیات بیشتری از بازی God Of War بدست خواهیم آورد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، پوستر عظیم این بازی در نزدیکی مکان برگزاری E3 2017 در حال نصب شدن است. از سوی دیگر شرکت سونی اعلام کرده بود که نسخه جدید God Of Warr کمتر هک اند اسلش (Hack & Slashh) خواهد بود و بیشتر عنوان داستان محوری است؛ این تصمیم به خاطر جریان داشتن داستان این نسخه در اروپا و همچنین طبع متفاوت بازیکنان اروپایی گرفته شده است. علاوه بر اینها، شاهد انتشار شایعهای در خصوص تاریخ انتشار God Of War و همچنین نسخههای ویژه آن بودیم که از این نشانی میتوانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید. همچنین اطلاعاتی از بازه زمانی داستان این بازی منتشر شد و گفته میشود God Of Warr شاید دارای بخش چند نفره نیز باشد.