کری فیشر ( Carrie Fisher ) بازیگر نقش شاهزاده لیا در سری فیلم‌های ” جنگ ستارگان ” در سن ۶۰ سالگی ، چند روز پس از یک حمله ی قلبی شدید ، در گذشت .bcc090c46f5897f7807241f5073f0d7c

چندی پیش ، مطلبی منتشر شد که طی آن اعلام کردیم کری فیشر ( Carrie Fisher ) بازیگر نقش شاهزاده لیا در سری فیلم‌های ” جنگ ستارگان ” در طی پروازی از لندن به لس آنجلس دچار حمله ی قلبی شده است . امشب خبردار شدیم که متاسفانه ، وی در سن ۶۰ سالگی چند روز پس از این حادثه از دنیا رفته اند .

سخنگو سیمون‌هالز در بیانیه ای که از طرف دختر فیشر ، بیلی لورد ( Billie Lourd ) منتشر شد ، گفت : ” با نهایت تاسف بیلی لورد تایید کرد که مادر محبوب خود کری فیشر امروز صبح ساعت ۸:۵۵ درگذشت . همه ی مردم جهان به او عشق می‌ورزیدند و بدون شک جای خالی اش عمیقا احساس خواهد شد . تمامی‌خانواده ی ما به خاطر نگرانی‌هایتان و دعاهایی که کردید از شما متشکر است. ”

بیشتر شهرت فیشر به زمانی بر می‌گردد که در سه گانه اصلی جنگ ستارگان در نقش شاهزاده خانم لیا بازی کرده بود ، وی زندگی خصوصی دشواری نیز داشت ، و اغلب در مورد سال‌هایی که با بیماری‌های روانی و اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کرد صحبت می‌کرد .

دوفصل به نوبه ی خود ، این واقعه ی ناگوار را به خانواده ی ایشان و طرفدارانشان تسلیت می‌گوید ….b0f80330d7f645f0c7b1975ad613cd15

روحش شاد …….یادش گرامی

منبع دوفصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *