کری فیشر ( Carrie Fisher ) بازیگر نقش شاهزاده لیا در سری فیلم‌های ” جنگ ستارگان ” طی پروازی از لندن به لس آنجلس دچار حمله ی قلبی شد .

به گفته ی برادرش تاد فیشر ، این ستاره ی ۶۰ ساله در روز جمعه ، پس از پیش آمدن این موقعیت اورژانسی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های لس آنجلس تحت درمان قرار گرفته است . به گفته ی او از خواهرش به خوبی مراقبت شده ولی هنوز وضعیتش مشخص نیست . البته قبل از آن به خبرنگاران گفته بود زمانی که از اتاق اورژانس او را بیرون آوردند ، علائم حیاتی وی ثابت بوده است .

سپس وی منظورش را روشن تر بیان کرد و گفت : ” البته برای اینکه بگوییم وضعیتش ثابت شده کمی‌زود است . نه می‌توان گفت حالش خوب است ….نه می‌توان گفت بد است … او اکنون در آی سی یو بستری است . “کری فیشر 1

به گفته ی کارکنان شرکت هوایی ، پس از اعلام اینکه وضعیت یکی از مسافران وخیم است ، پرسنل پزشکی بلافاصله پس از فرود در صحنه حاظر بودند ” البته گفتند که نمی‌توانند از جزئیات حادثه صحبت کنند و اجازه ی این کار را ندارند ولی از طرف دیگر مسافران دیگر هواپیما ، جزئیات بیشتری از طریق توییتر در اختیار عموم گذاشتند : ” او برای حدود ۱۰ دقیقه تنفسش قطع شده بود و تا زمان فرود در حال احیای او بودند . ” _ ” جای دارد از دکتر و پرستار و خدمه و مسافرانی که کمک کردند تشکر کرد . ”

لازم به ذکر است ، مارک همیل و پیتر هیو نیز برای او آرزوی سلامتی دوباره کردند .

نمی‌خواهم به قول بعضی گفتنی ” نفوس بد بزنم ” یا نیمه ی خالی لیوان را ببینم … ولی به نظر من سال ۲۰۱۶ به اندازه ی کافی هنرمند از ما گرفته است . چه در ایران …..چه در خارج از آن .

با امید و آرزوی سلامتی برای این هنرمند عزیز و تمامی‌هنرمندان جهان

منبع دوفصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *