خانه ورزش اخبار ورزش کلوپ: بدشانس بودیم که منچستریونایتد را نبردیم؛ از تساوی راضی نیستم

کلوپ: بدشانس بودیم که منچستریونایتد را نبردیم؛ از تساوی راضی نیستم

0

سرمربی لیورپول اعتقاد دارد تیمش شایسته نتیجه بهتری مقابل منچستریونایتد بوده است.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل منچستریونایتد عنوان کرده لیورپول تیم برتر میدان بوده و با بدشانسی از کسب پیروزی باز مانده است.

کلوپ پس از بازی به شبکه Sky Sports گفت:

چه می توانم بگویم؟ نمایش خوبی ارائه کردیم. ما تیم برتر میدان بودیم، بهتر بازی کردیم و تاکتیک بهتری برای این بازی داشتیم. ما سیستم تیم را امشب یک مقدار تغییر دادیم. بچه ها واقعا خوب کار کردند اما متاسفانه تنها از روی نقطه پنالتی به گل رسیدیم. فکر می کنم در بعضی صحنه ها می توانستیم زهردارتر باشیم خصوصا در ۲۰ دقیقه آخر که یونایتد روی به توپ های بلند آورد و کار سخت شده بود.

شایسته سه امتیاز بودیم اما حالا تنها یک امتیاز گرفتیم و این هم بد نیست. تیم خوب بازی کرد. شما می توانید ببینید که شرایط برای ما سخت شده اما با این حال فوتبال خوبی بازی می کنیم. واقعا از نمایش تیم راضی هستم. فردا صبح که از خواب بلند شوم نسبت به الان خیلی احساس بهتری خواهم داشت. فعلا احساس می کنم دو امتیاز از دست دادیم. ما برای برد آمده بودیم و به همین دلیل از این نتیجه راضی نیستیم.

افراد زیادی فکر می کردند ما امشب شکست سنگینی بخوریم چون یونایتد نتایج خوبی گرفته بود. ما از مشکلات مان آگاه بودیم و به همین خاطر نمایش تیم خیلی خوب بود. شجاع می بودیم، فضاهایی که نیاز داشتیم را خلق کردیم و به گل هم رسیدیم. زمانی که یونایتد با زلاتان ابراهیموویچ و فلاینی روی به توپ های بلند اورد با توجه به انرژی که مصرف کرده بودیم شرایط سخت شد. امیدوار بودم یک مقدار شانس بیاوریم اما اینطور شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *