همانطور که میدانیم بزودی شاهد رونمایی iPhone 8 در دهمین سالگرد معرفی آیفون از سوی اپل خواهیم بود، این اتفاق در حالی است که هنوز زمان چندانی از رونمایی و ورود به بازار Galaxy S8 نمی گذرد، و این کهکشانی تازه وارد با اقابل خوبی از سوی خریداران روبرو شده است.

طبق روالی که تا پیش از این بر بازار تلفن های هوشمند رواج داشته سامسونگ بلافاصله پس از رونمایی Apple از محصول جدیدش محصول جدیدی رو خواهد کرد، طبق تمامی پیش بینی ها اینبار نوبت Galaxy Note 8 است. نوت جدید وظیفه و باز سنگینی را بر دوش خواهد داشت.

طبق برنامه قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از Note 8 باشیم، نوت ۷ با سابقه و اتفاقی نا خوشایندی که برایش رقم خورد فرآیند و دلگرمی سابق را از هواداران سامسونگ ربود و اینبار با Note 8 احتمالا سامسونگ می خواهد حال کاربران را خوب و خاطره Note 7 را  کاملا محو کند.

تاریخ رونمایی گلکسی نوت ۸

خبرگزاری کره ای  Korea Herald خبر از رونمایی نوت جدید در مرداد ماه امسال دارد و در ادامه خبر از تست اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا بر روی این دستگاه دارد. اما در منابع خبری دیگر پیش بینی حضور Android O در این دستگاه را کرده بودند.

این خبرگزاری در ادامه می نویسد که گویا در ۲ اوت (۱۱ مرداد) نوت ۸ معرفی و از ۲۸ مرداد نیز شاهد حضور این پرچمدار در بازار تلفن های همراه خواهیم بود. طراحی نوت ۸ مطابق روال همیشگی سامسونگ مشابه Galaxy قبلی یعنی S8 خواهد بود و از صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی بهره می برد.

تغییر قابل ملاحظه صورت گرفته هم گویا به دوربین دو لنزی تعبیه شده در پشت دستگاه خلاصه نخواهد شد و امکانات قابل ملاحظه این دستگاه طبق وعده سامسونگ اتفاق رویداده برای Note 7 را از ذهن کاربران حذف خواهد کرد.

نت نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *