سازندگان سریال «چیز‌های عجیب» (Stranger Things)، در ساخت فصل دوم ریسک‌های زیادی کرده‌اند و بنابر گفته‌های «دیوید هاربور» (David Harbour)، احتمالا بعضی طرفداران از برخی مواردی  که در فصل دوم Stranger Things می‌بینند؛ ناراحت و عصبانی شوند.

در مصاحبه‌ای که دیوید هاربور با سایت «ددلاین» (Deadline) داشت؛ درباره تفاوت‌های فصل اول و دوم صحبت کرد و در مقایسه‌ای جالب، سریال Stranger Things را بستنی خطاب کرد. او در این باره گفت:

مثل این می‌ماند که شما برای فصل اول یک بستنی با طعم وانیل درست کرد‌ه‌اید؛ این بستنی خیلی شیرین و خوشمزه هست، ولی برای فصل دوم دیگر نمی‌توانید به سراغ طعم وانیلی بروید. این بار مجبورید که از طعم توت فرنگی استفاده کنید. بعضی از طرفداران طعم توت فرنگی را ترجیح می‌دهند و بعضی طعم وانیل را. ما در فصل دوم ریسک‌های زیادی کرده‌ایم و این موضوع برای بعضی خوشایند نخواهد بود.

هاربور همچنین به این نکته اشاره کرد که سازندگان و بازیگران هنگام ساخت فصل اول، از اثرِ سریال و محبوبیت بالای آن پس از پخش اطلاع نداشتند و به همین خاطر کار آسان‌تری برای انجام دادن داشتند. اما با موفقیت فصل اول، هاربور اعتراف می‌کند که فشار بیشتری را احساس می‌کند.

ما نسبت به طرفداران احساس مسئولیت می‌کنیم و این موضوع می‌تواند ترسناک باشد. من برای فصل قبل هم فشار و استرس زیادی را تحمل کردم، ولی این فصل این حس قوی‌تر شده است. این حس به خاطر این است که ما نمی‌خواهیم کار ضعیفی تولید کنیم. وقتی اثری به این قدرت و محبوبیت دارید، باید فشاری که به شما وارد می‌شود را هم تحمل کنید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *