صحبت‌های کارگردان عنوان The Evil Within 2 در مورد کاوش‌های موجود و همچنین ماده شیری شکل موجود در تصاویر انتشار یافته از بازی.

دقیقا یک ماه تا عرضه عنوان The Evil Within 2 برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان فرصت باقی است. بتسدا بتازگی گیم‌پلی‌ جدیدی تحت عنوان “Race Against Time” منتشر کرده است که نشان می‌دهد کاراگاه سباستین کستلانوس ( Sebastian Castellanos) تنها با وحشت‌های موجود در دنیای کابوس‌وار STEM سر و کار ندارد. از آنجایی که کاراگاه باید پیش از فروپاشی دنیای STEM دختر خود را نجات دهد، از این رو زمان در بازی خود یک عامل به حساب می‌آید.

طی مصاحبه‌ای با شماره ۲۹۴ مجله Game Informer، کارگردان بازی آقای جان یوهانا (John Johanas) اطلاعات جدیدی را از عنوان The Evil Within 2 – مانند محتواهای جانبی و همچنین اکتشافات پیشرفته‌تر این نسخه نسبت به نسخه اول بازی – منتشر کردند.

شهر Union تنها مکانی برای بازماندگان نیست، و همچنین ماموریت‌های رسمی بسیاری وجود ندارند که بخواهید از میان آن‌ها انتخاب کنید. اما در بازی بازماندگانی را خواهید دید که نکاتی را گوش‌زد و یا وظایف کوچکی را به شما محول می‌کنند، که در نهایت انجام این امور موجب افزایش شانس شما برای بقا در دنیای بازی خواهد شد. وظایف اختیاری بسیاری وجود دارند که در انجام آن‌ها آزاد هستید. سباستین دستگاهی ارتباطی با خود دارد که آواهای موجود در دنیای بازی را دریافت می‌کند.

در حین پیشروی در بازی، سیگنال‌هایی دریافت خواهید نمود که ممکن است شما را به چیزی ارزشمند هدایت کند. با این حال تمامی این سیگنال‌ها در بردارنده “موارد خوب” نیستند. ممکن است سیگنالی شما را به انبار مهماتی که در زیرزمین ذخیره شده هدایت کند، و در عین حال سیگنال‌هایی وجود دارند که بازیکنان را به قسمت‌های تاریک‌تر ناخودآگاه سباستین خواهند برد.

آقای یوهانا در ادامه در مورد ماده سفید رنگی که در بسیاری از تصاویر عنوان The Evil Within 2 وجود دارد صحبت نمود:

این ماده شیری شکل مفهومی عمیق دارد. قطعا ارتباطی میان آن و برخی دشمنان داخل بازی که در جاهایی ظاهر خواهند شد که تاکنون مشاهده نکرده‌اید، وجود دارد. این مفهوم اولیه آن است؛ با این حال، با ورود به دنیای STEM این ماده را مشاهده خواهید کرد. تصویر شخصیت‌های موجود که در حال ورود به دنیای روانشناسانه بازی هستند، با این ماده سفید رنگ تلفیق شده، و این دقیقا همان نقطه‌ای است که مفهوم اصلی موجود در پسِ تصاویر شکل گرفته است.

یکی از مفاهیم اولیه‌ای که بررویش کار شده این است که تمامی دنیای موجود برروی این ماده سفید رنگ بنا شده، و توسط کسانی شکل گرفته است که بوسیله این ماده خلق شده‌اند. درنهایت، این ماده بیشتر شبیه یک محیط است تا جزئیات اضافی.

عنوان The Evil Within 2 قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *