اخبار جدید از فیلم بازسازی Suspiria

تاریخ شروع اکران بازسازی به شدت مورد انتظار فیلم ترسناک کلاسیک Suspiria اکنون تایید شده است. ما می دانستیم که این حکایت خونین رقص و جادوگری — که توسط ﻟﻮﮐﺎ ﮔﻮﺍﺩﺍﻧﯿﻨﻮ (Call Me By Your Name) کارگردانی شده — قرار است طی پاییز سال جاری پا به گیشه بگذارد، اما اکنون بطور رسمی تایید شده که مخاطبین آمریکایی (U.S) می توانند در اوایل ماه نوامبر این فیلم را تماشا کنند. همچنین دو تصویر رسمی از فیلم منتشر شده که بواسطه آنها می توانیم نگاهی اجمالی به بازیگر اصلی فیلم، ﺩﺍﮐﻮﺗﺎ ﺟﺎﻧﺴﻮﻥ (سری فیلم Shades of Grey) داشته باشیم.

فیلم اصلی Suspiria بدون شک عنوان ویژه ای برای علاقه مندان به ژانر ترس بود. فیلمساز ایتالیایی، ﺩﺍﺭﯾﻮ ﺁﺭﺟﻨﺘﻮ بر روی صندلی کارگردانی این فیلم نشست، Suspiria در سال ۱۹۷۷ پا به گیشه گذاشت و ﺑﻪﻃﻮﺭ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﺗﻮﺳﻂ ﺁﺭﺟﻨﺘﻮ ﻭ ﺩﺍﺭﯾﺎ ﻧﯿﮑﻮﻟﻮﺩﯼ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺳﻮﺳﭙﺮﯾﺎ ﺩِ ﭘﺮﻭﻓﺎﻧﺪﯾﺲ ‏(ﺟﯿﻎﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺍﻋﻤﺎﻕ‏) ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺪ. این فیلم روایتگر داستان یک ﻫﻨﺮﺟﻮﯼ ﺑﺎﻟﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ (با نقش آفرینی Jessica Harper) ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺎﺯﮔﯽ وارد یک ﺁﮐﺎﺩﻣﯽ ﺭﻗﺺ ﭘﺮ ﺁﻭﺍﺯﻩ واقع ﺩﺭ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺷﺪﻩ است، و به دنبال آن مرگ خونین تعدادی از دانش آموزان را به چشم می بیند. بنابراین، او ﻣﺘﻮﺟﻪ ﭼﯿﺰﯼ بسیار ﺷﻮﻡ ﻭ ﻣﺎﻭﺭﺍﯼ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺳﻠﺴﻠﻪﺍﯼ ﺍﺯ ﻗﺘﻞﻫﺎی صورت گرفته ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻪ ﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﺁﮐﺎﺩﻣﯽ ﻣﯽﺷﻮد. موسیقی عالی و سکانس های جنایی پر تنش باعث شد که Suspiria تبدیل به یک عنوان پرآوازه در بسیاری از کشورها شود.

برای سالها شایعه بود که قرار است شاهد بازسازی این فیلم باشیم، مثلا در سال ۲۰۱۱ نام ﺩﯾﻮﯾﺪ ﮔﻮﺭﺩﻭﻥ ﮔﺮﯾﻦ را در ارتباط با پروژه بازسازی شنیدیم، اما این نسخه هیچوقت پا به فاز تولید نگذاشت. ﮔﻮﺍﺩﺍﻧﯿﻨﻮ سپس اعلام کرد که قصد دارد یک نسخه جدید از فیلم را جلوی دوربین ببرد، البته این کارگردان اعلام کرد که بازسازی بطور کامل متفاوت با نسخه اصلی خواهد بود.

حال صفحه رسمی توییتر Suspiria اعلام کرده که فیلم از دوم نوامبر (مصادف با جمعه ۱۱ آبان) پا به گیشه های آمریکای شمالی خواهد گذاشت. در کنار این خبر، دو تصویر رسمی هم از فیلم منتشر شد که بواسطه آنها می توانیم نگاهی اجمالی به شخصیت اصلی فیلم جدید داشته باشیم.

در این نسخه شخصیت اصلی سوزی بنیون نام دارد که برای تمرین باله پا به یک مدرسه رقص واقع در آلمان می گذارد و سپس شاهد وقوع حوادثی وحشتناک خواهد بود. از ستارگان این فیلم می توانیم به ﮐﻠﻮﯾﯽ ﮔﺮﯾﺲ ﻣﻮﺭﺗﺲ (Kick-Ass)، ﺗﯿﻠﺪﺍ ﺳﻮﺋﯿﻨﺘﻦ (Doctor Strange)، ﻣﯿﺎ ﮔﺎﺙ (A Cure for Wellness) و ﺟﺴﯿﮑﺎ ﻫﺎﺭﭘﺮ که در نسخه کلاسیک هم حضور داشت، اشاره کنیم. باید یادآور شویم که با توجه به موفقیت فیلم های ترسناک طی چند سال اخیر — بهترین نمونه فیلم سینمایی IT — می توانیم انتظار داشته باشیم که Suspiria هم با استقبال خوبی از سوی طرفداران همراه شود.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *