کارگردان هنری Mass Effect: Andromeda یعنی آقای “مک والترز” (Mac Walters) فعالیت بالایی در شبکه‌های اجتماعی داشته و به لطف این فعالیت بالا، طرفداران قادر هستند پاسخ بسیاری از پرسش‌های خود را از ایشان دریافت کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gametransfers آقای والترز در جواب یکی از طرفداران که در مورد بزرگی محیط قابل دسترسی در بازی سوال کرده بود نوشته است که بدون شک تمامی کهکشان قابل جست‌جو نیست و همچنین شما نمی‌توانید وارد بخش‌های طوفانی بشوید.

همینطور ایشان بار دیگر تایید کرده چهره‌ی شخصیت‌های بازی بر اساس اسکن‌های بسیاری ساخته شده که میزان واقع‌گرایی بازی را به حد بالایی می‌رساند.

Mass Effect: Andromeda در بهار سال آینده برای Xbox One. PS4 و کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین سازندگان حرف‌هایی درباره عرضه احتمالی این عنوان روی PS4 Pro و Xbox Scorpio و Switch زده‌اند که البته در حال حاضر تنها در حد ایده می‌باشد.

منیع پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *