همانطور که احتمالاً مطلع هستید، لزلی بنزیز (Leslie Benzies)، عضو سابق استودیوی راکاستار (Rockstar) و کسی که به خاطر تولید بازی محبوب و موفق Grand Theft Auto V شناخته میگردد، پس از ترک این شرکت بار دیگر وارد صنعت بازیهای ویدئویی شد. حال، وی اعلام کرده که استودیویی که در ماه ژانویه راهاندازی کرده است شامل سه تیم خواهد بود که یکی از آنها توسط رئیس سابق شرکت کرایتک مجارستان (Crytek Hungary)، کریستوفر واردال (Kristoffer Waardahl)، در بوداپست مجارستان مدیریت میشود.
مانند دیگر دفاتر بنزیز در ادینبورگ، اسکاتلند، لس آنجلس، کالیفرنیا، استودیوی تحت رهبری واردال به نوعی در ساخت بازی Everywhere ، جدیدترین پروژهی بنزیز، مشارکت خواهد کرد. طبق گزارش GamesIndustry.biz، این استودیو شامل تعدادی از توسعه دهندگان کهنهکار و بااستعداد این صنعت است که در ساخت «بازیهای بزرگ (AAA)، موبایل و واقعیت مجازی» تجربه دارند.
واردال در خصوص این استودیو و فعالیتش بیان داشت:
یکی از احساسات ما ساخت و توسعهی یک بازی جهان باز زیباست و این هدف در تاروپود وجود تیم نهفته است. زمانی که ما از چشم انداز بنزیز در خصوص این بازی (Everywhere) مطلع شدیم، این فرصت را بدست آوردیم که به [تیم توسعهی] Everywhere بپیوندیم و خوشحالیم که بخشی از هستهی اصلی تیم توسعهی این بازی خواهیم بود.
کریستوفر واردال زمانی که رئیس شرکت کرایتک مجارستان بود در ساخت و توسعهی چند بازی از جمله Crysis Warhead، Ryse: Son of Rome و The Collectables مشارکت داشت.
همانطور که میدانید، بنزیز اوایل سال جاری میلادی از بازی جدید که با نام Everywhere شناخته میگردد رونمایی کرد. ای عنوان که در سبک جهان باز است با استفاده از موتور بازیسازی شرکت آمازون، یعنی Lumberyard، توسعه مییابد.آنجلس
گیمفا