هواوی همزمان با رونمایی P10 و P10 پلاس، اسمارت واچ اندرویدی خود را نیز رونمایی کرد. هواوی Watch 2 با اندروید Wear 2.0 و صفحه نمایش گرد 1.2 اینچی دیروز رونمایی شد.

پوشیدنی جدید هواوی در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل اسپورت‌تر Watch 2 Classic و مدل Watch 2 Classic با اتصالات 4G LTE، مجهز به جی پی اس، سنسور ضربان قلب و NFC.

مشخصات هواوی Watch 2

هر دو مدل هواوی Watch 2 دارای پردازنده اسنپ دراگون Wear 2100، حافظه داخلی 4 گیگابایت و رم 768 مگابایت هستند. باتری 420 میلی آمپری و گواهی نامه ضدآب IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار از ویژگی‌های اسمارت واچ‌های جدید هواوی هستند.

هواوی Watch 2 و هواوی Classic در ماه مارس در اسپانیا، فرانسه، پرتغال، ایتالیا، آلمان و چین با قیمت 347 دلار و از اوایل آوریل در آمریکا، بریتانیا، روسیه و استرالیا عرضه خواهد شد.

هواوی دیروز یک مدل Porsche Design نیز برای هواوی Watch 2 رونمایی کرد که این مدل خاص، دارای طراحی برند پورشه است اما زمان و قیمت رونمایی آن هنوز مشخص نیست.

برخلاف هواوی واچ اصلی که با شیشه کریستال یاقوت کبود ضدخش؛ محافظت می‌شدند؛ امسال گوریلا گلس 3 برای این پوشیدنی انتخاب شده است که به گفته هواوی؛ وزن اسمارت واچ را سبک‌تر کرده اما همچنان نسبت به هواوی واچ اصلی کلفتتر هستند.

هواوی می‌گوید اسمارت واچ‌های امسال با استفاده نرمال تا دو روز و با جی پی اس فعال تا 10 روز دوام خواهند آورد!

هواوی Watch 2 نوآوری چندانی به همراه نیاورده است!

هواوی Watch 2

هواوی Watch 2 دارای یک طراحی اسپورت و مقاوم‌تر با بندهای منحنی است. یک دکمه اضافی که قابلیت سریع شخصی سازی برای انتخاب یک اپلیکیشن را دارد؛ در این اسمارت واچ گنجانده شده؛ در حالیکه مدل کلاسیک دارای ظاهری سنتی‌تر است و بندهای  استاندارد 22 میلی متری ظاهر آن را متمایز کرده‌اند.

هیچ کدام از این دو ساعت دارای تاج چرخان مشابه اسمارت واچ‌های جدید ال جی نیستند.

هواوی Watch 2 همان چیزی نیست که طرفداران اسمارت واچ هواوی انتظار داشتند، یک ساعت اسپورت مردانه با ظاهری نه چندان جذاب با بندهای شل و ول سیلیکونی با دکمه‌های نه چندان محکم که به نظر نمی‌رسد قابلیت رقابت با اسمارت واچ‌های دیگر بازار را داشته باشد!

هواوی Watch 2

صفحه نمایش کوچک 1.2 اینچی که در مقایسه با اسمارت واچ‌هایی همچون Moto 360 Gen 2 واقعا ناچیز به نظر می‌رسد؛ حاشیه‌های بزرگ این کوچکی را بیشتر به رخ می‌کشند.

هواوی Watch 2 ساعت کلفتی با صفحه نمایشی کوچک است که در مقایسه با اسمارت واچ هواوی اصلی احتمالا موفقیت چندانی در بازار به دست نخواهد آورد!

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *