سامسونگ همواره عادت داشته که گوشی‌های پرچمدار خود را در انواع رنگ‌های مختلف عرضه کند، و این طور که به نظر می‌رسد در مورد گلکسی اس 8 نیز همین روال پابرجا بوده و تغییری در خط مشی سامسونگ روی نداده است. طبق آنچه که تا کنون دیده و شنیده‌ایم، انتظار داریم سری گلکسی اس 8 در چهار تا شش رنگ محتلف عرضه شود که به احتمال فراوان یکی از آنها طلایی خواهد بود.

مدل طلایی رنگ گلکسی اس 8 که پیش از این و حدود یک هفته قبل در تصاویری با وضوح پایین مشاهده شده بود، باز هم دیده شده است که البته این بار برخلاف گذشته، وضوح تصویر بالا بوده و جزئیات گوشی به خوبی مشخص می‌باشد. تصاویر رندر شده جدید که توسط یکی از فاش کنندگان شناخته شده اطلاعات گوشی‌های هوشمند به نام Evan Blass (با نام کاربری evleaks@ در توییتر) منتشر شده‌اند، علاوه بر مدل طلایی، مدل‌های مشکی و خاکستری/بنفش گلکسی اس 8 را نیز نشان می‌دهند، که البته این رنگ‌ها را نیز قبلاً مشاهده کرده بودیم. این طور که به نظر می‌رسد، تصاویر مذکور بخشی از آگهی‌های تبلیغاتی سامسونگ هستند و احتمالا شامل تصاویر پس زمینه رسمی گلکسی اس 8 می‌باشند.

سامسونگ در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) از خانواده گوشی‌های پرچمدار جدید خود که شامل گلکسی اس 8 با صفحه نمایش 5.8 اینچی و گلکسی اس +8 با صفحه نمایش 6.2 اینچی است، رونمایی خواهد کرد.

 

دیجی رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *