به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طی مصاحبه‌ای آقای “نیل دراکمن”(Neil Druckmann) کارگردان بازی Uncharted 4 با آقای “هرمن هالست”(Hermen Hulst) از Guerrilla Games اشاره شد که چگونه استودیو بازی سلاح های گرم را در نسخه‌ی اولیه مورد استفاده قرار داد:

نسخه‌ی اولیه‌ی بازی سلاح M82 از سری Killzone را در خود داشت و بوسیله آن می‌توانستید روبات ها را از بین ببرید. این سیستم کمی عجیب بنظر می‌رسید در نتیجه به سرعت آنرا به چیزی که امروز می‌بینید تبدیل کردیم.”

نکته‌ی جالب دیگر این است دراکمن بسیار شیفته‌ی جلوه های بصری Horizon شده است تا حدی که اظهار کرد:

باید باور کنید که من قرار است به تیم خود برگردم و بگویم ‘خب، Horizon اکنون بهترین است باید از آن جلو بزنیم.

ممکن است این اتفاق را در بازی The Last of Us: Part 2 شاهد باشیم.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *