همان طور که میدانید تقریبا دو ماه پیش عنوان Horizon: Zero Dawn عرضه شد و مردم هنوز درباره آن احساساتی بوده و درباره تجربه فوقالعاده و شگفتانگیز آن صحبت میکنند. این بازی بسیار ستایش شد که البته مقدار زیادی از آن را مدیون بستر داستانی باورنکردنی و غیرمنتظره خود و طراحی عالب ماشینها و روباتها است.
قابل درک است که مردم به دنباله آن نیز فکر کنند و Guerrilla Games نیز میگوید که اگر نسخه دومی در کار باشد، اگر بیشتر نه، باید همانند نسخه قبلی خود در آن زمینهها قوی باشد. به گزارش پردیسگیم و به نقل از GamingBolt به تازگی آقای “جان گونزالز” (John Gonzalez) کارگردان روایی Horizon: Zero Dawnn در این مورد صحبت کرده است که در ادامه میتوانید آن را مشاهده نمایید
“بدونشک ما در برابر واکنش طرفداران دربرابر داستان بازی و ارتباط احساسی آنان با Aloy کاملا فروتن هستیم! اگر دنبالهای در کار باشد، هدف اول و اصلی ما این خواهد بود که با بیشترین تلاش ممکن برای ساخت داستانی عمیق و پیچیده، به این ارتباط احترام بگذاریم.ما احساس میکنیم که در قبال زمانی که بازیکنان صرف Horizon: Zero Dawn کردهاند، مسئولیم. مطئنا ما نمیخواهیم افرادی را که بسیار با شوق از ما حمایت کردهاند را ناامید کنیم. “
البته کارگردان هنری بازی آقای “جان بارت ونبیک” (Jan-Bart van Beek) احساس میکند که دنباله بازی باید در زمینههای دیگر نیز پیشرفت کند. یکی از دلایل دیگر خوب بودن Horizon: Zero Dawn این بود که ماشینها و روباتهای آن دارای طراحیهای عالی و متنوعی بودند؛ و این روباتها بودهاند که سبب گشته مبارزات بازی دارای هیجان و تنش زیادی باشد. وی فکر میکند که دنباله بازی باید دارای رویاتهای جدید بیشتری باشد.
وی به سادگی گفت “روباتهای بیشتر! طراحی، ساخت، انیمیشنگذاری و بازی با روباتها بسیار لذتبخش است. من امیدوارم که بتوانیم صدها مدل از آنها طراحی کنیم. اما واقعیت چیز خشنی است؛ واقعیت به شما ساخت اجازه صدها روبات را نمیدهد. “
پردیس گیم