در ویدیوهای جدیدی که بر روی PlayStation Blog قرار گرفته، مدیر و یکی از موسسین Guerrilla Games آقای “هرمن هالست” ( Hermen Hulst) از جدیدترین ساخته این استدیو یعنی Horizon Zero Dawn بعنوان “بلندپروازانه ترین پروژه‌ای که تاکنون بر روی آن کار کرده‌اند” یاد کرده است.

در این سری ویدیو در مورد چالش‌هایی صحبت شده که Guerrilla Games در پروسه انتقال از سری شوتر اول شخص Killzone به یک نقش آفرینی جهان آزاد همانند Horizon Zero Dawn مواجه بوده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VideoGamer، هالست معتقد است که این تغییر، تعهد بزرگی برای استدیو به شمار می‌رفته و آنها مجبور بودند که برای کار بر روی عنوان جدیدشان تیم‌هایی کاملا جدید از نویسنده‌ها و طراحان مراحل را استخدام نمایند. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در این مسیر، تقسیم داستان کلی بازی در کوئست‌های مختلف بود تا از طریق طی کردن آنها داستان برای بازیکنان روایت شود.

در قسمت سوم این سری ویدیو از “الوی”، قهرمان Horizon، بعنوان یکی از “نمادهای PlayStation” یاد و تاکید شده که سالها زمان برده تا این شخصیت به جایگاه فعلی برسد. مطمئننا Guerrilla و PlayStation هر دو انتظار زیادی از عنوانی دارند که از 2010 تاکنون به نوعی در دست ساخت بوده.

اولین قسمت از سه ویدیو انتشار یافته در مورد این بازی را در ادامه مشاهده نمایید.

دانلود ویدئو

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *