استدیوی سوئدی MachineGames، در حال سپری کردن مراحل نهایی توسعه برای عنوان موردانتظار Wolfenstein: The New Colossus میباشد و به لطف تریلرها و تصاویر منتشر شده از این عنوان، سروصدای زیادی پیرامون داستان، زمینه و شخصیتهای این نسخه به وجود آمده است.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از Wccftech، به همین منظور مجلهی رسمی Playstation، با کارگردان این عنوان، آقای “ینز ماتیاس” (Jens Matthies) مصاحبهای را داشته است که نکات جالبتوجه و هیجانانگیزی را در بر دارد.
“ماتیاس” در ابتدا اعلام کرده است که اسلحهها در این نسخه، حتی بیشتر از بیشتر نسخهی قبل، حس وحشیانه و تنشزایی را منتقل میکنند. او گفت: “ما میخواهیم اسلحههایمان حس سنگین، وحشیانه و تنشزایی را منتقل کنند. من فکر میکنم شما این بزرگنمایی را در نسخهی اول تجربه کردهاید و ما در این نسخه کمی در این زمینه پیشروی نیز کردهایم.”
این کارگردان کارکشته که چندی پیش نظر خود را دربارهی اینکه، این روزها بازیهای ویدیوی در راس محصولات هنری قرار دارند، همینطور اعلام کرده است که زمینهی اصلی بازی Catharsis (تخلیه و تصفیهی تنشهای احساسی از طریق فرمی از هنر) خواهد بود. او ادامه داد: “زمینهی جامع و کلی این عنوان، Catharsis خواهد بود و این مفهوم از طریق داستان و رفتار و تغییراتی که شخصیتها به خود میبینند، بر کل بازی پراکنده شده است.”
اگر نسخهی قبلی را تجربه کرده باشید، میدانید که در اوایل بازی انتخابی تاثیرگذار، روبهرویتان قرار میگیرد که به دو بازهی زمانی مختلف ختم میشوند. در عنوان The New Order شما فقط زمانی میتوانستید، هر دو را بازی کنید که در زمان مناسب به فایل سیوتان دسترسی پیدا میکردید. اما کارگردان بازی تایید کرده است که در این نسخه، این عمل با یک مکانیزم درون بازی، قابل دسترسی خواهد بود. او اضافه کرد: ” چیزی که این بار انجام دادیم، این بود که برای هر بازهی زمانی، یک اسلحهی منحصربفرد اختصاص دهیم.”در پایان او گفت که مکانی که بازی در آن اتفاق میافتد (آمریکای تسخیر شده توسط Naziها)، مرحلهها را حتی بیشتر از همیشه برای شخصیت اصلی بازی (BJ Blazkowics) درگیرکننده و شخصی خواهد کرد، زیرا او در آمریکا به دنیا آمده است و دیدن آمریکای تسخیر شده توسط Naziها برای او قابل تحمل نخواهد بود.