همانطور که احتمالا میدانید علیرغم کیفیت بسیار خوب عنوان Dragon Age: Inquisition، یکی از بزرگترین نقدهایی که به بازی میشد، این بود که ماموریتهای جانبی بازی سبب ایجاد حس وابستگی شده و بیشتر شبیه به ماموریتهای رفتنوآوردن و طیکردن مسافتهای بیهوده بازیهای MMO هستند. و خب زمانی که The Witcher 3: Wild Hunt عرضه شد، کاستیهای Inquisition در این زمینه بیش از پیش آشکار شدند.
به همین دلیلست که Bioware به صورت آشکاری چیزهایی را در Mass Effect: Andromeda تغییر داده است. به گزارش پردیسگیمو به نقل از GamingBolt به تازگی یکی از کارمندان این استودیو از طریق Reddit با شعبع بریتانیای PC Gamerr صحبت کرده و اعلام کرده که ” این بار به صورت متفاوتی به جنبه و دیدگاه افرادی که سعی میکنند همه ماموریتها را انجام دهند، نگاه میکنیم چرا که ما کارهای فراوانی انجام داده و چیزهای بسیاری از Inquisition یاد گرفتهایم.”
“ولی ما علاوه بر این، بازیهای نظیر The Witcher و عملکرد آنها را مشاهده کردهایم. و برایمان بسیار مهم است که تعداد و زیادی کمیت سبب کاهش کیفیت کاری که انجام میدهیم، نشود. “
همچنین Mass EffectL Andromeda بیش از دوجین قطب مختلف نظیر Nexus (که شباهت زیادی با Citadel دارد) و Kadara و یک پایگاه اسکان مرزی خواهد بود. هر سیاره داستان متفاوت خود را خواهد داشت که همراه با ماموریتهای جانبی “بامعنی” و ماموریتهای Loyalty (که در Mass Effect 2 وجود داشتند) سبب ایجاد چندین روایت گوناگون خواهد شد.
عنوان Mass Effect: Andromeda در تاریخ 21 مارس (1 فروردین) در آمریکای شمالی و 23 مارس (3 فروردین) در اروپا برروی کنسولهای PS4 و Xbx One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. آیا شما برنامهای برای تهیه این عنوان دارید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.
پردیس گیم