استدیو The Coalition سال گذشته بازی موفق Gears of War 4 را روانه بازار کرد اما به نظر می‌رسد که آن‌ها چندان روزهای خوبی را با سخت‌افزار Xbox One سپری نکرده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، بتازگی مدیر فنی استدیو Coalition یعنی آقای “مایک رینور” (Mike Raynor) گفته است که سخت‌افزار کنسول نسل هشتمی مایکروسافت از آن چیزی که انتظارش را داشتند ضعیفتر بود. او در این رابطه گفت: “هنگامی که اولین بار با Xbox One کار کردیم کمی حس نااُمیدی به ما دست داد زیرا حس می‌کردیم که یک قدم رو به عقب برداشته‌ایم. با این وجود مایکروسافت به مرور با بروزرسان‌های مختلف سخت‌افزار کنسولش را بخوبی بهبود داد و شرایط بهتر شد.”

در ادامه ایشان افزود که پروژه اسکورپیو همان قدرتی را به آن‌ها می‌دهد که انتظارش را داشته‌اند:

“آنچه که پروژه اسکورپیو ارائه می‌دهد واقعا برای ما لذت‌بخش است. اکنون رویکرد ما در توسعه بازی روی Xbox کاملا مشابه با PC است. با وجود Xbox One و Xbox One S و اسکورپیو ما باید بازی را بر مبنا سه سخت‌افزار توسعه دهیم و این دقیقا شبیه به عرضه یک بازی روی PC می‌باشد.”

عنوان Gears of War 4 در نیمه دوم سال 2016 روانه بازار شد و ما در نقد خود به این عنوان امتیاز 8.5 را اعطا کردیم. در بخشی از این نقد آمده است:

“یکی از بزرگترین چالش‌ها برای شرکت‌های مختلف احیای یک سری‌بازی توسط سازندگانی جدید است، چنین چالشی را در نسل قبل مایکروسافت با سری Halo تجربه کرد و خروجی آن بازی موفق HALO 4 شد که البته رگه‌های معنوی و حس عمیق سه‌گانه اول کمتر در آن مشاهده می‌شد. حال در نسل جدید همان شرایط برای سری Gears Of War در حال تکرار است و باز هم به طور کامل شاهد همان چرخه Halo هستیم، یعنی ظاهری قوی و منجسم اما لایه‌های عمیق‌تری که در پس از این ظاهر دیگر وجود ندارد. با تمامی این اوصاف، “گیرز 4″ بی شک در زمره آثار برتر سبک خود در نسل هشتم قرار دارد و با یک بخش داستانی طولانی و متنوع و بخش آنلاینی قوی و منسجم می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *