خانه بازی اخبار سازنده بازی ASSASSIN’S CREED ORIGINS:ما مصر رو به خاطر قدمتش انتخاب کردیم

سازنده بازی ASSASSIN’S CREED ORIGINS:ما مصر رو به خاطر قدمتش انتخاب کردیم

0

Assassin’s Creed Origins فرمول کلی سری را در بسیاری از لحاظ تغییر می‌دهد و این تغییرات را مدیون حضور دنیای بازی در مصر باستان است.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طی مصاحبه‌‌ای،‌آقای “اشرف اسماعیل” اظهار کرد که تیم آنها قصد داشت داستان تولد Assassinها را تعریف کند و مصر باستان بهترین مکان برای اینکار بود.

ما این پروژه را سه سال و نیم پیش شروع کردیم، درست بعد از Assassin’s Creed IV: Black Flag. زمانی که Black Flag را به اتمام رساندیم، کار برروی این بازی را آغاز کردیم،‌ و در روز های اول سوال هایی که از خودمان می‌پرسیدیم چیزی مثل ‘ چه نوع تجربه‌ای می‌خواهیم؟ ‘ یا ‘ چه نوع بازیی را می‌خواهیم بسازیم؟’ ما قصد ساخت Assassin’s Creed را داشتیم پس تصمیم گرفتیم یک تجربه‌ی جدید و متفاوت بسازیم در حالی که بازی از لحاظ پایه همان AC‌ باشد. تجربه‌ی Assassin’s Creed دوباره اختراع شده است که بدین معنی است که از لحاظ طراحی دنیا، داستان و گیم‌پلی تغییر کرده است.

زمانی که در مورد یک Assassin’s Creed معتبر و درست صحبت کردیم، باعث شد به ایده‌ی بازگشت به تولد برادری آنها برگردیم. این گروه که از Assassin’s Creed 1 با‌ آن آشنا هستیم تا 2000 سال بعد (در داستان ما) دوام آورده است. اما اصلیت آنها چیست؟ چقدر قدرتمند بود که باعث تولد آن شد؟ برای نقل این داستان به تنظیمات حماسی نیاز داشتیم و واضحا تاریخ آن باید قبل از نسخه‌ی اول بازی می‌بود. کار برروی مصر باستان رویای ما بود. زمانی که به مصر باستان نگاه می‌کنیم 3000 سال تاریخ را می‌بینیم. هر قدر به عقب برگردیم، به زمان ساخت اهرام مصر نزدیک‌تر می‌شویم اما مشکل این بود که در آن زمان بیشتر مصر خالی بود. بنابراین ما تاریخ را 49 سال قبل از دوران مشترک را انتخاب کردیم، زمانی که کلئوپاترا برروی تخت پادشاهی بود.

این بازه‌ی زمانی بسیار عالی بود چون همان لحظه هم قرن‌ها هنر در پوست شهر وجود دارد. چیز‌های زیادی برای بازی کردن با آنها وجود دارد. فانتزی و فلسفه‌ی زیادی احساس می‌شود. المان های مصر باستان هنوز زنده هستند. با این حال شروع سقوط آن است. ایده‌ی اصلی این است که زمانی که دنیای قدیمی و جدید باهم برخورد می‌کنند، برادری Assassinها بوجود می‌آید. ما می‌خواستیم مطمئن شویم تنها مانند هر داستانی نیست که در هر شرایطی بتوان آنرا نقل کرد. داستان تولد باید در این زمان گفته می‌شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *