در طول کنفرانس تحلیلی و مالی 2017 شرکت Microsoft در سیاتل، مدیرعامل این شرکت یعنی آقای “ساتیا نادلا” (Satya Nadella) درباره کار و وضعیت بخش گیمینگ شرکت صحبت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers براساس گفته‌های “نادلا” بازی و گیمینگ یکی از اولین بخش‌هایی است که در آن Microsoft تمام دارایی‌های خود را در کنار هم جمع کرده است. گیمینگ برای Microsoft بسیار فراتر و گسترده‌تر از صرفا Xboxx و کار‌های پیرامون آن است.

هم‌چنین “نادلا” اشاره کرد که Xbox Live بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی گیمینگ بوده و از هر شبکه اجتماعی گیمینگ دیگری پرسودتر و پربازده‌تر است.

هم‌اکنون Xbox Live هم از PC و هم از Xbox One پشتیبانی می‌کند و استفاده از یک شبکه اجتماعی برای ارتباط دادن کاربران هر دو پلتفرم حرکتی “مقتدارانه و قدرت‌مند” است. و همان‌طور که می‌دانید مدل‌ها و راه‌های جدیدی در این بیزینس در حال به وجود آمدن هستند. برای مثال می‌توان به سرویس اشتراکی Xbox Game Pass و یا مالکیت سرویس استریم Beam (که دیگر نه تنها برای افرادی که بازی می‌کنند، بلکه برای افرادی که بازی‌ها را نگاه می‌کنند نیز کاربرد دارد) که چیزی فوق‌العاده است، اشاره نمود.

براساس گفته‌های “نادلا” این حرکت هر PC را به یک ایستگاه پخش تبدیل کرده و سبب افزایس سطح دسترسی مردم به خصوص زمانی که بازی‌شان بزرگ و عظیم است، می‌شود. استریم نیز فراتر از بازی‌ها در حال توسعه است. برای “ساتیا نادلا” این “وصل کردن نقطه‌ها و اشتراکات میان بخش‌های مختلف گیمینگ” و “تبدیل آن به فرم‌های بیان و توضیح جدید” آن هم با استفاده از یک شبکه اجتماعی است.

در زیر شما می‌توانید اسلاید منتشر شده توسط  “نادلا” که برای نشان‌دادن مفهوم حرف‌هایش ارائه شده را مشاهده نمایید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *