بازی Trine 2 در استودیوی Frozenbyte توسعه یافت و ابتدا در هفتم دسامبر سال 2011 برای پلتفرم PC و سپس در ادامه برای PS3 / Xbox 360 / WiiU / PS4 / Android نیز عرضه شد. داستان این بازی مدتی پس از پایان وقایع اولین نسخه سری شروع می شد و باری دیگر بازیکن را همراه با Pontius و Zoya و Amadeus، راهی سفری دیگر در دنیای جادویی خودش می کرد. موسیقی این بازی نیز درست همانند نسخه پیشینش، توسط آقای Ari Pulkkinen ساخته شد.
نگاهی به سرگذشت آقای Ari Pulkkinen: آقای Ari Pulkkinen در پانزدهم ژانویه سال 1982 میلادی در شهر “هلسینکی” (Helsinki) واقع در کشور فنلاند، به دنیا آمدند. در سن 6 سالگی او به یادگیری پیانو پرداخت و موفق شد تا در سن 12 سالگی، اولین موسیقی خودش را بسازد. بعد از سال ها و پیروزی در مسابقات متعدد، او در سال 1999 اولین آلبوم بزرگش را برای بازی رایگانی به نام Starfight VI: Gatekeepers ساخت. او در سال 2003 به استخدام استودیوی Frozenbyte درآمد و وظیفه ساخت موسیقی سری Shadowgrounds و همچنین نسخه اول بازی Trine را بر عهده گرفت و در وقت های اضافه اش نیز توانست تا دیپلم های خودش را در زمینه “طراحی و ساخت صدای حرفه ای” و “تکنولوژی موسیقی” بدست بیاورد. بعد از خارج شدن او از استودیوی Frozenbyte در سال 2008 (او هنوز به همکاری با آنها ادامه می دهد)، Ari کمپانی تولید صدای خودش را با نام AriTunes تاسیس کرد و از آن موقع کار طراحی صدا و موسیقی را برای بیش از 20 عنوان مختلف مانند Angry Birds، Dead Nation، Outland، Super Stardust HD و Trine 2 انجام داده است. او در چهارم اکتبر سال 2011 به خاطر سهمش در صنعت بازی سازی فنلاند، برنده جایزه “بهترین بازی ساز فنلاندی سال 2011” شد.
درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم موسیقی از 21 موسیقی نسخه اصلی بازی به اضافه 9 موسیقی بسته الحاقی Goblin Menace با کیفیت 256 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 تشکیل شده است.
Trine 2
آهنگساز: Ari Pulkkinen
دانلود موسیقی متن
دانلود با لینک کمکی از مدیافایر
پسورد فایل: P@rd1sGame
دانلود موسیقی های منتخب
Waltz Of The Temple Forest Elves
منبع پردیس گیم