به‌تازگی توضیحات جالبی در رابطه با بعضی از ویژگی‌های طراحی شده در گیم‌پلی نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy VII، از سوی کارگردان این بازی داده شده است.

کارگردان نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy VII، آقای Tetsuya Nomura، به‌تازگی توضیحات جدیدی در رابطه با گیم‌پلی این بازی داده است. او در مصاحبه خود صحبت‌هایی در رابطه با سیستم مبارزات و سیستم سنگرگیری بازی صحبت‌هایی انجام داد و به لطف Tetsuya Nomura ما اطلاعات بیشتری در رابطه با نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy VII بدست آورده‌ایم.

Nomura در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که محیط این بازی قابلیت تخریب پذیری خواهد داشت و همچنین بازیبازان قادر خواهند بود تا در مبارزات خود با باس‌های بازی بخشی از اعضای دشمن خود را از بین ببرند تا یک برتری نسبی نسبت به باس موردنظر بدست بیاورند. Nomura در این باره عنوان کرده است:

تخریب پذیری و از بین رفتن نقشه و محیط در بازی رخ خواهد داد، همچنین شکستگی و جداشدن اعضای بدنه دشمنان شما در مبارزات امکان پذیر خواهد بود.

باید منتظر بمانیم و در آینده وضعیت تخریب پذیری محیط را در نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy VII مشاهده کنیم، به هر حال این اتفاق ایده بسیار جالبی برای یک بازی نقش‌آفرینی محسوب می‌شود، فراموش نکنید که در این بازی شما از المان سنگرگیری نیز می‌توانید در مبارزات خود استفاده کنید.

ایده جداسازی و شکستن اعضای بدنه باس‌ها بسیار ایده جالبی به‌نظر می‌رسد، در بازی بزرگ Horizon: Zero Dawn نیز از این ویژگی به خوبی استفاده شد اما نمی‌دانیم که سازندگان بازی Final Fantasy VII نیز همانند عنوان شرکت گوریلا گیمز می‌توانند از این قابلیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند یا خیر.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *